Beantwoord

Samsung s6 (edge) s7 (edge)

• 20 maart 2017
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Aangezien Android 7.0 Nougat nu al enige tijd uitgerold is en momenteel ook door Vodafone wordt uitgerold vroeg ik me af hoe lang ik nog moet wachten voordat 7.0 ook wordt uitgerold door T-Mobile.

Ik zelf heb een s6 Edge. Ik lees overal dat nougat(7.0) hiervoor ook geschikt is.

mvg,
Laurens
icon

Beste antwoord door Hajar 21 maart 2017, 11:00

Hi Laurens,

We hebben een algemeen topic over dit onderwerp en dus is het niet de bedoeling om meerdere topics aan te maken met dezelfde vraag. Ik zie namelijk dat je jouw vraag ook in dat topic hebt gesteld en dat David jou van een reactie heeft voorzien. Om het forum overzichtelijk te houden zal ik dit topic sluiten. Als je nog vragen hebt dan kun je ze stellen in het Samsung software topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Excuses. Ik zie al ergens een toppic langs komen. Overigens is 7.0 al een maand beschikbaar en sinds afgelopen weekend ook door Vodafone uitgerold dus ik neem aan dat het niet lang meer gaat duren....

Ovigens lees ik hier op t forum dat er al mensen zijn die de update hebben?!

HOE WAT WAAR WAAROM?! Waar kan IK nougat downloaden??? Testen doe ik zelf wel dan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Laurens,

We hebben een algemeen topic over dit onderwerp en dus is het niet de bedoeling om meerdere topics aan te maken met dezelfde vraag. Ik zie namelijk dat je jouw vraag ook in dat topic hebt gesteld en dat David jou van een reactie heeft voorzien. Om het forum overzichtelijk te houden zal ik dit topic sluiten. Als je nog vragen hebt dan kun je ze stellen in het Samsung software topic.