Beantwoord

Samsung S6 gaat maar 1x over in gratis apps

• 22 april 2018
  • 9 reacties
  • 480 Bekeken

Ik heb voicemail uitgeschakeld dus mijn S6 gaat nu gewoon over maar in alle Apps die ik gebruik voor gratis bellen gaat hij maar 1 maal over.
icon

Beste antwoord door David 4 mei 2018, 15:11

Hoi Shadowgirl18,

Het blijft een mysterieus probleem! :S Ik denk dan ook dat het tijd is voor het "grove geschut". Zou je eens een fabrieksreset uit kunnen voeren om te kijken of dat effect heeft op het probleem? Je moet dan wel eerst een goede back-up van jouw gegevens maken, anders verlies je straks allerlei belangrijke bestanden. Je vindt in onze Toestelhulp instructies voor de back-up en de reset. Ik heb goede hoop dat het met die handeling moet lukken!

Houd je ons op de hoogte van het resultaat? Als je nog vragen hebt, bijvoorbeeld over de te nemen stappen, dan horen we dat graag van je! 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Aha! Daar moet ik nog even over nadenken want over een paar maanden neem ik toch een ander toestel maar heel erg bedankt 😊
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Shadowgirl18,

Het blijft een mysterieus probleem! :S Ik denk dan ook dat het tijd is voor het "grove geschut". Zou je eens een fabrieksreset uit kunnen voeren om te kijken of dat effect heeft op het probleem? Je moet dan wel eerst een goede back-up van jouw gegevens maken, anders verlies je straks allerlei belangrijke bestanden. Je vindt in onze Toestelhulp instructies voor de back-up en de reset. Ik heb goede hoop dat het met die handeling moet lukken!

Houd je ons op de hoogte van het resultaat? Als je nog vragen hebt, bijvoorbeeld over de te nemen stappen, dan horen we dat graag van je! 🙂
Het gekke is.... heel af en toe lukt het wel. Een paar weken geleden werkte mijn ringtone in What's App en in Signal gewoon .. op dezelfde dag. Dus het is mogelijk. Heel vreemd.
Dank je! Dat heb ik allemaal al meerdere keren gedaan. Opnieuw geïnstalleerd. Alle apps worden automatisch bijgewerkt enz. Als iemand mij belt (in een app) gaat hij gewoon over. Alleen niet bij mij. Nul keer. Dit gebeurde ook altijd bij normaal bellen maar sinds ik mijn voicemail heb verwijderd werkt dat ok. Het probleem zit dus bij bellen via alle gratis apps.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shadowgirl118,

Dat is inderdaad wel erg opmerkelijk! :S Zou je de desbetreffende apps eens kunnen verwijderen en weer opnieuw kunnen installeren? Wat hoort de beller, wanneer deze jou probeert te bereiken? Krijgt hij/zij dan direct ook jouw voicemail, een melding of iets anders? Heb je ook de laatste software op jouw toestel staan? Zo niet, dan raad ik je aan om dit alsnog even uit te voeren, wellicht zit daar het probleem!

Ik ben benieuwd naar jouw reactie! 🙂
Hi Jaimy,

zeker weten:D Het gebeurde ook met normaal bellen totdat ik mijn voicemail verwijderde. Dat hielp. Het maakt niet uit waar ik ben en of ik Wi-Fi of 4G gebruik. Ik kan zelf wel in alle apps bellen maar gebeld worden blijft erg lastig omdat hij maar maximaal een maal overgaat en vaak helemaal niet. Meestal krijg ik later wel een melding maar ja mosterd na de maaltijd;/
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Shadowgirl18,

Dan moet je inderdaad wel érg snel opnemen! Gebeurt dit niet als je via de normale manier gebeld wordt? En ervaar je dit op verschillende locaties of op één locatie? Lukt zelf bellen op zulke momenten wel goed (via de apps)?

Ik weet dat het een boel vragen zijn, maar op deze manier hoop ik erachter te komen waar het probleem zit zodat wij jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen! Laat het mij maar weten. 🙂
Hi! Heel graag. Ik bel veel in What's App en in Signal. Net ging mijn telefoon niet eens over! en bij de tweede keer zoals altijd ging hij maareen keer over. Alvast bedankt! 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shadowgirl,

Ik wil je heel graag verder helpen dus zou je mij wat meer informatie kunnen geven? Om welke apps gaat het? Want je voicemail is niet gekoppeld aan gratis apps. Ik hoor het graag van je zodat ik je verder kan helpen! 😉

Reageer