Vraag

Samsung S6 gaat niet meer aan en doet niks meer

• 26 juni 2017
  • 5 reacties
  • 2391 Bekeken

Beste forumers,

Mijn Samsung Galaxy S6 doet het niet meer volgens mij door kortsluiting ofzo maar ik heb hem laten nakijken en ze zeiden dat ik beter een nieuwe kon kopen (tenminste ik had een abonnement dus kreeg ik een nieuwe met abonnement) maar ik heb nu iphone en vind hem niet fijn dus kan iemand me helpen hoe ik deze telefoon kan repareren alvast bedankt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ayoubmekka,

Balen dat jouw iPhone niet bevalt en dat jouw Samsung S6 niet meer werkt! Waar heb je naar jouw toestel laten kijken? Doet jouw S6 helemaal niets meer? Wat gebeurt er als je 'm aan probeert te zetten? Heb je 'm wel volledig opgeladen als je dit probeert? Kun je eerst nog naar de tips kijken genoemd in dit topic?

Als dit niet helpt, kun je dan aangeven waar je jouw toestel hebt besteld? Via ons of via een externe dealer? Als je jouw toestel via ons hebt aangeschaft, dan kun je jouw toestel ter reparatie aanbieden. Op deze pagina vind je meer informatie daarover.

Houd je ons op de hoogte?
De printplaat is kapot gegaan dus ik ga wel gewoon naar de winkel om hem te laten repareren toch bedankt voor dit bericht maar ik heb nog een vraag, is het erg als er geen originele spullen in worden gezet want dan word het namelijk wel duur dan kan ik beter gewoon een nieuwe telefoon kopen voor iets meer geld

Alvast bedankt.
Reputatie 4
Hoi Ayoubmekka,

Verstandig dat je jouw toestel wilt laten repareren! :)

Als je jouw toestel via T-Mobile hebt aangeschaft, dan kan je het beste het toestel via ons ter reparatie aanbieden. Daar vind je meer informatie over op deze pagina.

Je mag altijd zelf bepalen waar jij je toestel laat repareren. Dan is het natuurlijk wel op eigen risico. Daar kunnen wij verder geen uitspraken over doen. Ik hoop dat het lukt in elk geval.

Mocht je nog vragen hebben, staan wij voor je klaar op het forum!
heel erg bedankt.
Reputatie 6
Badge +11
De printplaat is kapot gegaan dus ik ga wel gewoon naar de winkel om hem te laten repareren toch bedankt voor dit bericht maar ik heb nog een vraag, is het erg als er geen originele spullen in worden gezet want dan word het namelijk wel duur dan kan ik beter gewoon een nieuwe telefoon kopen voor iets meer geld

Ik vraag me af hoe je weet dat de printplaat kapot is?

Er is weinig andere keus dan origineel denk ik. Misschien ben je aan bepaalde dingen van de S6 gehecht, maar voor het geld van de reparatie kan je een veel nieuwer type Android telefoon kopen denk ik.

Reageer