Beantwoord

Samsung S6 Memo app 16.0.00.325 Android

• 23 februari 2017
  • 4 reacties
  • 1746 Bekeken

Ik heb op mijn oude toestel altijd de App Memo (notitie) versie 16.0
00.325 gehad en daar de nodige notitie in gemaakt. Ik heb voordat mijn toestel vervangen werd een backup gemaakt naar mijn PC en ik heb handmatig alle mappen die op mijn toestel S6 stonden gecopieerd naar mijn PC. Nu is mijn defecte toestel vervangen door een nieuw toestel S6 en heb ik de backup teruggezet en is ook de Memo op weer terug gekomen. Maar helaas is de inhoud van mijn memo niet meer te vinden. Heeft iemand een idee waar die data van de memo neer gezet kan zijn. gr. Lambert
icon

Beste antwoord door Thalina 24 februari 2017, 16:22

Hoi Ivan,

Begrijpelijk dat je deze notities wilt behouden! Welke telefoon had je hiervoor? Was het misschien een Samsung S4, kun je dan eens de tips in dit topic doornemen? Kun je eens kijken bij Mijn bestanden op jouw Samsung S6 staan ze daar misschien tussen? Begrijp ik het goed dat je handmatig een back-up hebt gemaakt en niet via bijvoorbeeld Smart Switch? Met Smart Switch kun je namelijk specifiek ook kiezen voor notities opslaan, dus als je het daarmee hebt gedaan zou je bij Smart Switch kunnen kijken of je die optie aan had gezet. Zie je de bestanden van de notities nog wel op jouw pc staan? Kun je deze terugplaatsen op je S6 als je deze verbindt met de pc?

Een hoop vragen, maar hiermee probeer ik te achterhalen wat er precies aan de hand is zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ivan,

Begrijpelijk dat je deze notities wilt behouden! Welke telefoon had je hiervoor? Was het misschien een Samsung S4, kun je dan eens de tips in dit topic doornemen? Kun je eens kijken bij Mijn bestanden op jouw Samsung S6 staan ze daar misschien tussen? Begrijp ik het goed dat je handmatig een back-up hebt gemaakt en niet via bijvoorbeeld Smart Switch? Met Smart Switch kun je namelijk specifiek ook kiezen voor notities opslaan, dus als je het daarmee hebt gedaan zou je bij Smart Switch kunnen kijken of je die optie aan had gezet. Zie je de bestanden van de notities nog wel op jouw pc staan? Kun je deze terugplaatsen op je S6 als je deze verbindt met de pc?

Een hoop vragen, maar hiermee probeer ik te achterhalen wat er precies aan de hand is zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Reputatie 7
Badge +9
We hebben inderdaad wat meer informatie nodig.

- Hoe heb je de backup gemaakt? Via Switch of handmatig in verkenner met kopieren/plakken?
- Wat heb je allemaal gekopieerd?
- Had je de memo's ook gesynchroniseerd met je Samsung account?
Mijn vorige toestel was ook een Samsung S6 hetzelfde toestel als ik nu heb. Ik heb de backup gemaakt met Smart Switch. Ik heb een totale Backup gemaakt. Ik heb zelf de memo's niet gesynchroniseerd.
25-02-2017 21.54 U heb ik de backup van smart Switch die op mijn pc stond terug gezet en alles werkt weer. Ook mijn Memo. Hartelijk dank.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ivan,

Wat fijn dat het toch gelukt is door een back-up te maken met Smart Switch. Ook bedankt voor het delen van de oplossing! 🙂

Reageer