Beantwoord

Samsung S6 op zwart

• 2 juli 2017
  • 1 reactie
  • 414 Bekeken

Hallo mijn samsung S6 is in de nacht op tilt gegaan. Dit houdt in dat ik s'avond nog gewoon het toestel heb kunnen gebruiken en s'morgens was alles dood. Ik dacht batterij leeg dus effe een paar uur laten opladen maar helaas nog steeds alles op zwart. hierna van alles geprobeerd zoals de bekende resets maar niets werkt. aangesloten op de computer via samsung KIES en is als maar bezig verbinding te maken maar dat lukt niet.
wat nu te doen ???
icon

Beste antwoord door Kaassausje 3 juli 2017, 10:48

Hoi snoekhuizen, welkom op het klantenforum.

De nieuwere Samsung telefoons, waaronder ook de S6, werken sowieso niet meer met KIES, daar heb je Samsung Smart Switch voor nodig, zou je kunnen proberen of die nog wel werkt?

Is de hele telefoon uitgevallen, of is alleen het scherm overleden? Dan zou je eventueel via Samsung's Find my mobile het scherm kunnen ontgrendelen, op voorwaarde dat je een Samsung account actief had op jouw S6. Op die manier kun je dan alsnog een back-up maken voordat je je toestel ter reparatie aanbiedt.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi snoekhuizen, welkom op het klantenforum.

De nieuwere Samsung telefoons, waaronder ook de S6, werken sowieso niet meer met KIES, daar heb je Samsung Smart Switch voor nodig, zou je kunnen proberen of die nog wel werkt?

Is de hele telefoon uitgevallen, of is alleen het scherm overleden? Dan zou je eventueel via Samsung's Find my mobile het scherm kunnen ontgrendelen, op voorwaarde dat je een Samsung account actief had op jouw S6. Op die manier kun je dan alsnog een back-up maken voordat je je toestel ter reparatie aanbiedt.

Reageer