Beantwoord

Samsung S6 update gaat niet goed

• 18 juni 2017
  • 3 reacties
  • 366 Bekeken

Goedemiddag, ik heb sinds vanochtend problemen met mijn telefoon. Ik kreeg de melding voor een systeemupdate. Deze ben ik toen gaan uitvoeren. Maar sindsdien is hij de update aan het installeren tot 29% en start dan opnieuw. En zo gaat het al heel de dag. Reboot helpt ook niet. In de winkel zeiden ze om het aan de pc te hangen. Naast het opladen, zie ik verder niets op de pc. Wie kan mij helpen.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 18 juni 2017, 15:04

Hoi Radjender, welkom op het klantenforum.

Vervelend dat de update in een loop terecht gekomen is. Je zou de firmware opnieuw kunnen flashen met ODIN, hoe je dat doet etc., lees je in dit bericht.

Als je het zelf niet aandurft, kun je kijken op deze pagina of er een Samsung Service Center in de buurt zit. (Je moet eerst 'mobiel & tablet' aanklikken op de website.) Wellicht kunnen zij je erbij helpen.

Laat je de uitkomst weten? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Radjender, welkom op het klantenforum.

Vervelend dat de update in een loop terecht gekomen is. Je zou de firmware opnieuw kunnen flashen met ODIN, hoe je dat doet etc., lees je in dit bericht.

Als je het zelf niet aandurft, kun je kijken op deze pagina of er een Samsung Service Center in de buurt zit. (Je moet eerst 'mobiel & tablet' aanklikken op de website.) Wellicht kunnen zij je erbij helpen.

Laat je de uitkomst weten? 🙂
Goedenavond. Dank je wel voor je reactie. Ik ben vandaag nog langs geweest bij een t mobile shop voor hulp. Ze gaven aan de telefoon aan de pc te hangen. En anders zouden ze de telefoon opsturen. Nou ik heb de telefoon bij thuiskomst aan de laptop gehangen, maar naast het downloaden van de batterij deed hij verder niet veel. Ik heb het bericht over Odin gelezen, maar ze geven aan een back-up te maken. Hoe maak ik een backup als hij maar steeds opnieuw start?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Radjender,

Heb je überhaupt de tijd om iets te doen? Als de Samsung te snel opnieuw opstart, dan is het logischerwijs niet mogelijk een back-up van de gegevens te maken. Mocht er wel tijd zijn, dan kun je het via deze instructies doen. Heb je anders de laatste tijd nog een (automatische) back-up gemaakt of niet?

Hopelijk lukt het om het probleem alsnog op te lossen! Houd ons op de hoogte. 🙂

Reageer