Wil nu video's overzetten gaat niet!
- ik heb meerdere kabels geprobeerd. Werken allemaal niet. Overigens met de samsung van mijn partner allemaal WEL. Zijn mobiel is gelijk zichtbaar in verkenner.
- andere laptop geprobeerd plus weer alle kabels. Werkt weer niet. Overigens met de samsung van mijn partner allemaal WEL. Zijn mobiel is gelijk zichtbaar in verkenner, weer...
- Androïd update gecheckt. Laatste versie staat erop.
- Telefoon opnieuw opgestart en bovenstaande weer allemaal herhaald, werkt niet.
Deze week niets meer gedaan met mijn mobiel dan anders... hij geeft geen usb voor.... aan. Hij laadt alleen maar op....
Iemand nog een idee?
Beste antwoord door Amy
Super fijn dat Skyrider je al een aantal reacties gegeven heeft. Wel jammer dat het nog steeds niet lukt! 😞
Ik wil je in dit geval adviseren om je toestel even in veilige modus te zetten en het daarna weer te proberen. Ik ben benieuwd of het lukt!
Mocht dit ook niet helpen dan ben ik bang dat er iets verkeerd is met je usb-aansluiting van je toestel. Je kunt je toestel dan bij ons ter reparatie aanbieden. Ook is het een optie om langs een Samsung Service Centre te gaan. Daar kunnen ze namelijk vaak direct zien wat er mis is met je toestel.
Hopelijk kun je met deze tips uit de voeten! Wil je ons hier op de hoogte houden? Mocht je verder ook nog andere vragen hebben, let me know!