Beantwoord

Samsung S6 vergrendeld na software update

• 27 mei 2017
  • 9 reacties
  • 1649 Bekeken

Ik heb een update gedaan op een S6 nu na de update werd eerst een pincode gevraagd. Nu word een ontgrendel patroon gevraagd. Deze gebruikte ik nooit ivm vingerafdruk ontgrendeling. Voorheen na de update's na een aantal keer niet juiste ontgrendeling patroon kon de reserve pin worden ingevoerd. Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 28 mei 2017, 12:08

Hoi Rhjleijten.

Het wachtwoord van het Samsung account is -als het goed is- hetzelfde wachtwoord wat je normaal ook voor dat e-mailadres gebruikt. Hopelijk lukt het toch nog op die manier.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +14
https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-s6-ineens-dubbel-ontgrendelen-na-update-266199

Misschien heb je hier wat aan !
Reputatie 3
Badge
Jan,

Jouw link doet het niet : geeft aan : 404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Pierre
Hoi Pierre.

Ik heb Jans link aangepast.
Goedemorgen,

aan bovenstaande link heb ik helaas niet zoveel, aangezien ik niet in de telefoon kan komen. Dus instellingen wijzigen is niet mogelijk. Inmiddels zoveel patroon combinaties geprobeerd dat ik steeds 4 minuten moet wachten om een nieuwe in te voeren.
Hoi Rhjleijten.

Had je een Samsung Account gekoppeld op de telefoon? Dan zou je via Samsungs find my mobile je scherm kunnen ontgrendelen.

Eerst log je in onder "zoeken" met het e-mailadres wat je gekoppeld hebt, dan krijg je mogelijk direct je S6 al te zien als optie. Klik op "zoeken" onderaan, vervolgens weer onderaan op "meer" en als laatste, ook weer helemaal onderaan, "mijn apparaat ontgrendelen".

Als het daar niet mee lukt kun je via Android Device Manager je telefoon zoeken. Als je dan op vergrendelen drukt krijg je de optie om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Laat je weten of je met één van bovenstaande manieren je telefoon weer hebt kunnen ontgrendelen? 🙂
Beste Kaassausje, via android devicemanager heb ik de telefoon gevonden en een nieuw wachtwoord ingesteld. Maar hierdoor verdwijnt het ontgrendel patroon helaas niet word nog om gevraagd. Samsung account is er ook alleen het wachtwoord weet ik niet. En bij een nieuw wachtwoord instellen vervallen verschillende opties voor het opnieuw instellen van wachtwoord, ontgrendeling
Hoi Rhjleijten.

Het wachtwoord van het Samsung account is -als het goed is- hetzelfde wachtwoord wat je normaal ook voor dat e-mailadres gebruikt. Hopelijk lukt het toch nog op die manier.
Beste Kaassausje, wachtwoord is gewijzigd en ik kan inmiddels weer in de telefoon via samsung account ding dat goed. Bedankt voor de oplossing 🙂
Hoi Rhjleijten.

Da's fijn om te horen, veel plezier weer met de telefoon. Bij toekomstige vragen weet je het klantenforum te vinden. 🙂

Reageer