Vraag

Samsung S6 virus

  • 2 april 2016
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

Vraag 1 Mijn email (Hotmail) wordt sinds gisteren niet meer gesynchroniseerd?
Vraag 2 Sinds gisteren meldt Google dat er twee virussen zijn gedetecteerd en ik moet 360 security downloaden nu kan ik mijn internet niet gebruiken omdat google telkens weer het zelfde aangeeft wat kan ik hier aan doen?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hi Ser,

Welkom op het T-Mobile Forum! Heb je toevallig al een kijkje genomen in het voorstel topic? :)

Goed dat je dit bij ons navraagt. Heb je jouw Hotmail account al een keer losgekoppeld en opnieuw gekoppeld aan je telefoon? Het lijkt me verstandig om in deze situatie een volledige fabrieksreset uit te voeren. Maak voordat je dit doet wel eerst een back-up van al je gegevens. Bezoek onze toestelhulp pagina voor de instructies.

Zou je ons willen laten weten of het is gelukt met de fabrieksreset en of dit tot een oplossing heeft geleid? Ik ben erg benieuwd.

Reageer