Vraag

Samsung S7 beantwoordt inkomende oproepen automatisch met gesproken bericht tijdens rijden

• 16 september 2016
  • 32 reacties
  • 4061 Bekeken

Toon eerste reactie

32 reacties

He ik probeer ook alleen maar te helpen mevrrouw de expert
Reputatie 7
Badge +20
Uiteindelijk wil iedereen elkaar helpen op zijn of haar manier, het is wel handig om even te controleren of de informatie ook relevant is in dit vraagstuk. Op die manier krijgen we de beste info op het forum. Laten we in ieder geval respectvol naar elkaar blijven.

@Misthoorn

Had je de bovenstaande suggesties al geprobeerd of nog niet? Anders kun je altijd nog een afspraak op afstand inplannen met Samsung Webcare. 🙂
Je hebt gelijk.......mijn excuses, zou je mijn reactie weg kunnen halen?
Ik denk dat Misthoorn het opgegeven heeft..

Thanks
Hoi bedankt Bobby, Shadowlea, David,

Nee, ik heb het niet opgegeven. Ik heb ondersteuning gehad van Samsung. Alleen nu komt de grap, wat we ook probeerden, nu kreeg de inkomende oproep niet de melding.

Eerst remote alle voorgaande opties nagelopen. Niets vreemds gevonden.
Het enige was dat ik nu al een oproep via de carkit had ontvangen voordat ik gereden had.

Zodra ik in de gelegenheid ben probeer ik het ook met de unbranded s7 en post ik een overzicht van mijn instellingen.
De carkit is een Renault Carminat TomTom
Hoi bedankt Bobby, Shadowlea, David,

Nee, ik heb het niet opgegeven. Ik heb ondersteuning gehad van Samsung. Alleen nu komt de grap, wat we ook probeerden, nu kreeg de inkomende oproep niet de melding.

Eerst remote alle voorgaande opties nagelopen. Niets vreemds gevonden.
Het enige was dat ik nu al een oproep via de carkit had ontvangen voordat ik gereden had.

Zodra ik in de gelegenheid ben probeer ik het ook met de unbranded s7 en post ik een overzicht van mijn instellingen.

Noem het maar een grap.....heb zitten zweten hier
Reputatie 7
Badge +20
Hey Misthoorn,

Heel typisch! :S

Houd ons op de hoogte, hopelijk komen we er alsnog achter!

Reageer