Vraag

Samsung S7 beeldscherm kapot

• 14 maart 2017
  • 5 reacties
  • 3763 Bekeken

Hallo
ik heb een vraag ik heb laatst de update naar nougat gehad en sindsdien doet mijn beeldscherm van mijn galaxy s7 edge raar.
ik heb maar een half beeld en de andere helft flikkert weet iemand daar een oplossing voor ?

groeten Daniel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Daniel,

Wat balen dat je beelscherm kuren vertoont nadat je een software update hebt uitgevoerd. Heb je hier constant last van? Zou je eens jouw toestel in de veilige modus kunnen opstarten? Mocht je het probleem dan alsnog ervaren dan kun je de tips die in dit topic staan uitproberen. Hierin staat uitgelegd hoe je een fabrieksreset kan uitvoeren. Zorg er wel voor dat je eerst een back-up van je gegevens maakt voordat je dat doet.

Ik hoop dat dit de oplossing voor je is. Houd je me op de hoogte?
ik heb hem in de veilige modus opgestart en heb hem ook gereset maar dat helpt allemaal niks en het scherm blijft nu ook zo staan
Reputatie 7
Badge +20
Hi Daniel,

Jammer dat het niet heeft geholpen! 😞 Je kan in dit geval je toestel ter reparatie aanbieden. Je bent hem dan even kwijt, maar krijgt hopelijk een goedwerkend toestel weer terug. Op deze pagina vind je meer informatie over het aanmelden voor een reparatie.

Als ik nog iets anders kan betekenen dan hoor ik het graag! 🙂
Heb precies hetzelfde probleem gehad na de update. Kreeg in het midden van me scherm een streep en het gedeelte daaronder begon te flikkeren met een wit scherm. Nu helemaal geen beeld meer maar me telefoon werkt nog wel. Bij t-mobile zeggen ze dat ik me scherm moet laten vervangen. Telefoon is niet verzekerd, gaat me dus 300 euro kosten + back up laten maken voor €15,-. Collega heeft precies hetzelfde probleem. Alleen ik heb een barst in me scherm van zo'n 5 maanden geleden. Gaan ze natuurlijke sowieso zeggen dat het door schade komt.....
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sandra,

Wat balen dat jouw toestel ook soortgelijke kuren vertoond! Kun je jouw toestel nog wel verbinden met je computer? Dan zou je kunnen proberen om in ieder geval nog een back-up te maken van jouw gegevens. Je kunt 'm dan proberen om afstand te ontgrendelen via Find My Mobile. Heb je verder de tips die mijn collega Hajar heeft gegeven hierboven al gevolgd? Mocht dit niet helpen, dan zou je nog langs een Samsung servicepunt kunnen gaan om een flash van de software te laten uitvoeren. Neem hiervoor jouw aankoop- en identiteitsbewijs mee. Als dat niet helpt, dan wil ik je toch adviseren om je toestel aan te bieden ter reparatie.

Houd je ons op de hoogte?

Reageer