Beantwoord

Samsung S7 Cast-apparaat stopt niet

• 28 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 672 Bekeken

Ik heb sinds ongeveer 2 maanden een s7 egde. Maar de ene keer gaf hij aan dat er vocht in zat. Terwijl deze telefoon waterdicht is en niet onder water is geweest. Naar het resetten is het niet meer gebeurt. Maar nu geeft hij de heledag aan dat hij wil verbinden met cast-apparaat en dit gaat niet weg door op het kruisje te drukken.

Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 29 oktober 2016, 22:43

Bekend probleem in een recente Facebook update.

Snelle oplossing: In Facebook , ga naar instellingen en zet de notificaties uit.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi sprunkje, welkom terug op het klantenforum.

Dat is helaas nog niet genoeg informatie om je gericht te kunnen helpen, er zijn veel apps die een dergelijke melding kunnen geven, al vermoed ik dat we in de richting van een app als Peel Smart Remote moeten denken.

Zou je een screenshot kunnen maken van de melding? Dan kunnen we met je meekijken. Je kunt deze via de telefoon uploaden wanneer je op het forum via het menu links op 'desktopmode forceren' klikt. (Volgens mij ontbreekt die optie nog steeds op de 'gewone' mobiele weergave.)
Heb ik ook last van. Ligt overigens niet aan het toestel, maar aan Facebook. Als je de melding ingedrukt houdt, dan krijg je app informatie van Facebook. Optie om de cast melding weg te krijgen is om Facebook gedwongen te stoppen.

De melding komt overigens wel weer terug zodra je een video kijkt, maar dit moet gefixt worden door Facebook.
Reputatie 7
Badge +9
Bekend probleem in een recente Facebook update.

Snelle oplossing: In Facebook , ga naar instellingen en zet de notificaties uit.

Reageer