Vraag

Samsung S7 edge belachelijk

• 24 juli 2016
  • 8 reacties
  • 1332 Bekeken

Niet eens een maand geleden Samsung 7 edge aangeschaft (zakelijk abonnement).
Beeldscherm eerst paars vlekjes, streepjes en nu helemaal niks te zien dan alleen een groen, zwart beeld...

Ik loop behoorlijk schade, ik kan mijn klanten niet meer te woord staan. Ik kan niet meer werken. Met de dag draai ik verlies dankzij de geweldige smartphone van t-mobile/samsung.

Ik verwacht een goed werkend smartphone, en nee ik heb geen zin om het te sturen naar reparatie. Waarom zou ik? Ik heb de mobiele smartphone niet laten vallen schade is niet door mij ontstaan en dan moet ik verwachten dat ik een gerepareerde smartphone terug krijg terwijl ik het helemaal nieuw heb aangeschaft??

Nogmaals belachelijk! Ik baal er enorm van het is erg frustrerend. Klanten kunnen mij niet bereiken!
Wat is dit voor onzin?

8 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ik zou als ik jou was even naar een tmobile winkel gaan , er is vast een oplossing !
Hier precies hetzelfde probleem! Beeldscherm werkt niet optimaal en ik heb de telefoon sinds 2 weken
tmobile winkel bied een oplossing aan ja, ik moest een backup maken van mijn mobiel, wat niet mogelijk is omdat ik niks zie door de belabberde scherm en daarna opsturen naar reparatie. Nogmaals waarom zou ik mijn nieuwe smartphone niet eens een maand oud sturen naar reparatie??? ik heb niet betaald voor een gerepareerde toestel!

Ondertussen mag ik zo'n week of twee zonder mobiel zitten terwijl mijn abonnement gewoon doorloopt.
Ik heb gevraagd naar een reserve telefoon en neej dat is ook niet mogelijk ik mag lekker stikken het is een zakelijke abonnement dus ja service? stik maar zeggen ze wat geweldig!
Reputatie 5
Badge +14
dat is idd niet leuk, een nieuw toestel van enkele weken waar een fabrieksfout inzit mag je eisen dat je een nieuwe wilt hebben volgens mij.
kijk even op https://www.consuwijzer.nl/
Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal,

Het is natuurlijk vervelend als je je toestel moet inleveren ter reparatie. Wel is dit de enige optie als je toestel niet helemaal naar behoren werkt. Een van de onafhankelijke reparateurs neemt het toestel vervolgens onder de loep om te achterhalen wat er precies fout is gegaan met het toestel. In dit topic vind je nog een aantal tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is maar als je beeldscherm het niet meer doet zit er helaas niets anders op dan het toestel ter reparatie op te sturen.

Omdat we snappen dat het lastig is als je zonder toestel zit kun je tegenwoordig goedkoop een vervangend toestel aanschaffen als je eigen toestel ter reparatie is. @Suley ik heb je hier nog een privébericht over gestuurd.

Wat het maken van de back-up betreft; Heb je dit ook al geprobeerd via Samsung Smart Switch op je laptop of desktop? Op deze pagina op de Samsung website vind je daar meer informatie over.

Mochten er nog vragen zijn hierover dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +9
Waarom ben je niet meteen terug gegaan toen de eerste vlekken ontstonden? In de eerste 14 dagen heb je een directe omruil garantie...
Probleem is opgelost! Gebruik gemaakt van 60 dagen omruil garantie. Heb direct een nieuwe ontvangen en oude toestel ingeleverd.

Wel jammer dat het niet direct word vertelt maar eerst zelf moet gaan onderzoeken. Want heb verschillende T-Mobile medewerkers gesproken via telefoon & service punten met ieder zijn eigen verklaring.

Wel veel betere service dan Vodafone in ieder geval! Bedankt T-Mobile! Ik ben tevreden 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hey Suley,

Ik ben blij om te lezen dat het naar tevredenheid is opgelost! 🙂 Je hebt gelijk dat je daar niet zelf op onderzoek naar had gemoeten.

Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag!

Reageer