Beantwoord

Samsung S7 Edge bluetooth

• 3 december 2016
  • 4 reacties
  • 2323 Bekeken

Ik heb problemen met het afspelen van muziek op n bluetooth apparaat. Hij maakt wel contact maar er komt geen geluid uit te apparaat. Ik had hier geen problemen met mijn samsung s5. En mijn vriend heeft een s6 en heeft hier ook geen problemen mee. Hopelijk kan iemand hier mij mee helpen. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door ShadowLea 6 december 2016, 18:41

Android heeft ongeveer 20 verschillende volume instellingen, en maar 4 zijn er op elk moment aan te passen.

Bluetooth volume kan alleen worden gewijzigd als er iets via Bluetooth wordt afgespeeld.

1. Verbind met het Bluetooth apparaat
2. Speel muziek af.
3. Druk op de volume omhoog toets. Er staat dan een Bluetooth logo in de volumebalk in plaats van een speaker.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Babybliss,

Wat vreemd zeg. Ik kan me voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben. Welk bluetooth apparaat gebruik je? Heb je jouw Galaxy S7 al geprobeerd te koppelen met een andere bluetooth apparaat?

Heb je de mogelijkheid om in de instellingen van je Galaxy S7 het desbetreffende bluetooth apparaat los te koppelen, te vergeten en opnieuw een koppelproces op te starten?

Heb je in het verleden wel gebruik kunnen maken van dit bluetooth apparaat met je huidige Galaxy S7? Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Reputatie 7
Badge +9
Heb je Media wel geselecteerd onder de koppeling?

Instellingen > Bluetooth > het gekoppelde apparaat (staat meestal een tandwieltje achter) > Media aanvinken.

(Ik neem aan dat je het volume zelf al had geprobeerd. Bluetooth is namelijk een andere volume instelling dan Speakers en Headset.)
Hoe bedoel je met volume? Dat is toch 't zelfde als de speakers en headset? Nee dat heb ik nog niet geprobeerd. Hoe doe ik dat?
Reputatie 7
Badge +9
Android heeft ongeveer 20 verschillende volume instellingen, en maar 4 zijn er op elk moment aan te passen.

Bluetooth volume kan alleen worden gewijzigd als er iets via Bluetooth wordt afgespeeld.

1. Verbind met het Bluetooth apparaat
2. Speel muziek af.
3. Druk op de volume omhoog toets. Er staat dan een Bluetooth logo in de volumebalk in plaats van een speaker.

Reageer