Beantwoord

Samsung S7 Edge netwerk probleem?

  • 3 juli 2016
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

Hallo,

Sinds 2 dagen geleden heb ik mijn samsung gekocht en was me simkaart nano ook meteen geactiveerd. Toch kan ik niet bij netwerk operator T mobile NL aanklikken. Mijn vraag is dus waarom niet en kan het opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Issam 4 juli 2016, 15:05

Hoi Nhofman,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Wat gaaf dat je voor de Galaxy S7 bent gegaan. Ik wil je vragen wat je er tot nu toe van vindt, maar het lijkt me verstandig om hier mee te wachten tot je 'm volledig hebt kunnen gebruiken. Laat je ons weten wat jouw ervaringen zijn als je 'm een paar dagen hebt gebruikt?

Om jou zo snel mogelijk weer volledig toegang te geven tot het netwerk ben ik het systeem in gedoken. Ik zie dat jouw simkaart vanochtend pas is geactiveerd. Heb je jouw toestel inmiddels opnieuw gestart om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden?

Laat ons weten of je inmiddels overal gebruik van kan maken. Als je nog andere vragen hebt dan horen we het graag van je.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Nhofman,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Wat gaaf dat je voor de Galaxy S7 bent gegaan. Ik wil je vragen wat je er tot nu toe van vindt, maar het lijkt me verstandig om hier mee te wachten tot je 'm volledig hebt kunnen gebruiken. Laat je ons weten wat jouw ervaringen zijn als je 'm een paar dagen hebt gebruikt?

Om jou zo snel mogelijk weer volledig toegang te geven tot het netwerk ben ik het systeem in gedoken. Ik zie dat jouw simkaart vanochtend pas is geactiveerd. Heb je jouw toestel inmiddels opnieuw gestart om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden?

Laat ons weten of je inmiddels overal gebruik van kan maken. Als je nog andere vragen hebt dan horen we het graag van je.

Reageer