Beantwoord

Samsung S7 edge preorder bon

Waneer krijg ik bericht dat ik mijn nieuwe telefoon op kan halen.
Er Is nogal veel onduidelijkheid over de datum waneer de winkel hem binnen krijgt. En als ik op de webshop van t-mobile kijk Is de Samsung S7 edge direct leverbaar in alle kleuren.
Terwijl mij door de klantenservice wordt verteld dat de zwarte 11 maart leverbaar Is, de witte 18e en de gouden 25e
En op de site van Samsung staat dat je de order bon voor 24 maart moet opsturen.
icon

Beste antwoord door Sam- 15 maart 2016, 10:10

Hallo Julius,

Onze excuses voor de onduidelijkheid! Wij streven er natuurlijk naar om jou en alle andere klanten zo snel mogelijk te voorzien van een nieuw toestel, helaas is er een vertraging ontstaan. We doen ons uiterste best om de toestellen alsnog zo snel mogelijk te leveren.

Wat vreemd dat deze impressie is gewekt. We hebben bijvoorbeeld in dit topic duidelijk aangegeven dat de Gear VR los besteld moet worden.

Zoals in dit topic zichtbaar is, is de aanvraag in bijna alle gevallen goedgekeurd met de bevestigingsmail. Zou je dit nogmaals willen uitproberen? In ditzelfde topic vind je de instructies om je bevestigingsbon op te slaan en te uploaden. Laat ons in het desbetreffende topic weten of het is gelukt. Anders helpen we je graag verder.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 6
Waneer krijg ik bericht dat ik mijn nieuwe telefoon op kan halen.
Er Is nogal veel onduidelijkheid over de datum waneer de winkel hem binnen krijgt. En als ik op de webshop van t-mobile kijk Is de Samsung S7 edge direct leverbaar in alle kleuren.
Terwijl mij door de klantenservice wordt verteld dat de zwarte 11 maart leverbaar Is, de witte 18e en de gouden 25e
En op de site van Samsung staat dat je de order bon voor 24 maart moet opsturen.

Hallo Flip,

Welkom op het forum!

Logisch dat je zsm van je nieuwe gsm gebruik wilt maken. Hoe heb jij je toestel besteld? Heb je deze in de webshop besteld en laten bezorgen in een T-Mobile shop? Of heb je in een fysieke shop besteld?

De voorraad van de shops en online verschilt uiteraard en staan compleet los van elkaar. De ene shop kan uitverkocht terwijl een andere er wel nog op voorraad heeft. Vandaar dat de webshop er ook op voorraad heeft.

Heb je je bestelling al gedaan of wil je nu weten wat je het beste kunt doen? Voor het krijgen van de VR bril, volstaat de bevestigingsmail van je bestelling. Dus ook al is het toestel niet voorradig, je kunt je VR gewoon bestellen. Ze worden al verstuurd, dus wanneer je snel bent kun je hem al snel verwachten!

Wanneer je nog vragen hebt, let us know!
Ik heb in de shop bestellt en via de webshop bevestiging gekreegen....maar weet dus ook niet wanneer ik het toestel kan verwachten....jammer
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nicoletta,

Het is begrijpelijk dat je duidelijkheid wilt hebben over de levering van je toestel. Helaas is het lastig om op voorhand te zeggen wanneer de toestellen precies geleverd worden en wat de aantallen zijn. Onze collega's in de T-Mobile Shop nemen contact met je op wanneer de telefoon beschikbaar is. We zullen het dus nog even moeten afwachten.

Bekijk ook deze pagina voor de verwachte levertijden.

Als je in de tussentijd nog vragen of verzoeken hebt dan horen we het graag!
Ja, zit ook te vachten op een bevestiging van AMP.

Als er voorraad is waarom duurt het dan al zo lang,(vrijdag leverbaar, dus allocatie op donderdag toch al?)
Leverbaar van 11 Maart, maar nou op een leverbaar per 25 maart.........wtf???

waarom word dat niet verteld als ik in bel??? nou nog 2 weken wachten??

Andere leveranciers(resellers) krijgen vandaag voorraad.
Jullie weten toch dat de VR aanbieding voor 24 maart geregistreerd moet worden?
Goedemiddag,

Als ik het nu goed begrepen heb uit het bovenstaande is de S7 edge Gold pas leverbaar vanaf de 25ste?

Als dat zo is waarom word dat dan niet medegedeeld door een van jullie medewerkers.
Als we contact opnemen krijg je te horen dat je vandaag wel een mail zal ontvangen van de distrubiteur... Dit zal dan vast vandaag ook wel niet gaan gebeuren vermoed ik.

Zonde want deze misverstanden en teleurstellingen zijn zeer zeker niet nodig geweest.

Groet
en nou zeggen jullie 25ste leveren. Maar dat is een Vakantie dag. dus wanneer kunnen wij het nou echt dus verwachten?>>>>>>>>>>??????????????
Reputatie 2
Iedereen moet eens goed lezen! Als je een bestelling hebt gedaan voor de 11e heb je een mail gekregen zowel in de shop als in de webshop. Je kan met die bevestigingsmail een upload sturen naar Samsung.com. Alle gegevens invullen en hij wordt binnen een paar dagen goedgekeurd voor de bestelling van de bril en dan krijg je hem binnen 8 weken:8
Ik vind het allemaal zeer onduidelijk ... Ik heb op 4 maart de s7 edge besteld. Vrijdag is mij verteld dat ik de dag daarna of vandaag de telefoon op kan halen. Ik heb echter nog steeds niks gehoord en moet uit diverse fora concluderen dat dit zo nog maar twee weken kan duren.

Daarnaast nog even iets over de actie met de Gear VR: er wordt gedaan alsof je deze meteen samen met je nieuwe telefoon krijgt. Het is dat ik toevallig iets tegen kwam op het forum dat je die zelf via samsung moet bestellen, anders had ik hier niets van af geweten.

Met de bevestigingsmail kan ik de Gear niet alvast bestellen, omdat daar de IMEI en EAN nummers niet in te vinden zijn. Mocht ik de telefoon dus na de 24ste pas binnen krijgen, is er dus een kans dat ik de mij beloofde Gear VR helemaal niet kan bestellen ...
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Julius,

Onze excuses voor de onduidelijkheid! Wij streven er natuurlijk naar om jou en alle andere klanten zo snel mogelijk te voorzien van een nieuw toestel, helaas is er een vertraging ontstaan. We doen ons uiterste best om de toestellen alsnog zo snel mogelijk te leveren.

Wat vreemd dat deze impressie is gewekt. We hebben bijvoorbeeld in dit topic duidelijk aangegeven dat de Gear VR los besteld moet worden.

Zoals in dit topic zichtbaar is, is de aanvraag in bijna alle gevallen goedgekeurd met de bevestigingsmail. Zou je dit nogmaals willen uitproberen? In ditzelfde topic vind je de instructies om je bevestigingsbon op te slaan en te uploaden. Laat ons in het desbetreffende topic weten of het is gelukt. Anders helpen we je graag verder.

Dit topic gaat op slot.