Beantwoord

Samsung S7 edge start niet meer op, alleen blauw lampje

• 14 mei 2017
  • 4 reacties
  • 19324 Bekeken

Hallo,
sinds gister start mijn Samsung s7 edge niet meer op en brand er een blauw lampje.
Ik heb hem ook proberen te herstarten maar hier reageert mijn telefoon ook niet op.
Hebben meerdere mensen dit probleem en hoe kan het worden opgelost?
icon

Beste antwoord door Sam- 15 mei 2017, 12:45

Hoi Rachelle B,

Oh balen zeg. Goed dat je hierover navraag doet hier. We helpen je graag verder Rachelle!

Heb je de telefoon inmiddels aan gekregen? Zou je willen controleren of deze wel wordt herkend door je computer of laptop? Mocht je telefoon herkend worden dan wil ik je adviseren om een back-up te maken van je gegevens. Mocht je telefoon na meerdere pogingen nergens op reageren, dan kan je proberen om een harde reset uit te voeren. Let wel op dat hierdoor je gegevens verloren raken. Instructies vind je op deze pagina.

Lukt ook een harde reset niet, dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Rachelle, houd je ons op de hoogte? 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rachelle B,

Oh balen zeg. Goed dat je hierover navraag doet hier. We helpen je graag verder Rachelle!

Heb je de telefoon inmiddels aan gekregen? Zou je willen controleren of deze wel wordt herkend door je computer of laptop? Mocht je telefoon herkend worden dan wil ik je adviseren om een back-up te maken van je gegevens. Mocht je telefoon na meerdere pogingen nergens op reageren, dan kan je proberen om een harde reset uit te voeren. Let wel op dat hierdoor je gegevens verloren raken. Instructies vind je op deze pagina.

Lukt ook een harde reset niet, dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Rachelle, houd je ons op de hoogte? 🙂
Het is gelukt de telefoon weer aan te krijgen en heb ook de instructies opgevolgd.
dit ging allemaal goed totdat de telefoon weer opgestart was.
Helaas blijft die nog steeds hangen en heb hem pas vanaf eind oktober.

groetjes
Hoi .
Ik heb een soortgelijk probleem ;'
Mijn S7 begint met vastlopen /uitvallen en ik denk dat het met de temperatuur te maken heeft want na een tijdje doet hij het nu weer . Ik heb hem vandaag al 2 keer in de koelkast gelegd ( wel droog en beschermd ) om hem af te koelen en dan werkt hij weer even .
Ik werd vannacht wakker van de geur van de S7 en hij was echt loeiheet ! Heter dan die normaal al is en waar ik al vraagtekens bij heb .....
Heb de plug er snel uitgehaald en hem laten afkoelen ( gewoon normaal ) en nu dus de problemen ....
Is dit te verhelpen ? Is het normaal dat de S7 normaal al zo heet is ? ( bij mij al vanaf dag 1 )
Ik hoop dat jullie kunnen helpen en alvast bedankt voor de moeite .

met vriendelijke groet ,
R
Reputatie 7
Badge +20
@Rachelle

Zonde dat de problemen niet blijvend opgelost zijn! Ik zie dat jouw toestel zojuist aangemeld is voor een reparatie. Hopelijk wordt jouw toestel snel opgelapt! Gemiddeld genomen duurt een reparatie 2 weken, afhankelijk van de drukte.

@Lunalicrichard

Dat klinkt nog gevaarlijk ook, als het toestel zo heet wordt! :S

Bij wat voor verbruik wordt de Samsung al warm? Is dit intensief gebruik, zoals tijdens het spelen van games of kijken van video's? Toen de telefoon zo loeiheet werd, lag jouw telefoon toen gewoon op een nachtkastje of ergens in bed zelf? Het afsluiten van de ruimte rond het toestel wil ook nog wel eens nadelig effect hebben op de temperatuur namelijk.

Heb je ook al een andere oplader geprobeerd? Ik geef je ook dit topic mee met instructies om te kijken of je het probleem thuis nog op kunt lossen.

Laat je weten of het wat opgeleverd heeft? Doe in ieder geval voorzichtig!

Reageer