Beantwoord

Samsung S7 Edge valt uit door hoesje?

• 12 december 2016
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Hallo,

Mijn S7 edge viel ook steeds uit. Soms wel 6 x per dag.
Ik heb allerlei forums afgezocht voor de oplossing totdat ik mij herrinerde dat ik hetzelfde euvel had met mijn note 3. Ik had bij mjin s7 edge de originele flipcover van samsung besteld. Laat dit nu net de oorzaak zijn!! Dat was bij mijn note 3 ook zo. Ik heb nu een andere flipcover gekocht en het probleem is opgelost.

Waarschijnlijk zit er iets magnetisch in die samsung cover wat avererchts op de telefoon werkt.
Aangezien toeval niet bestaat en dit bij mij te 2e telefoon is die deze kueren had , denk ik echt dat dit de oplossing is!!
icon

Beste antwoord door Thalina 12 december 2016, 16:47

Hoi Superbak,

Ai, balen dat jouw toestel kuren vertoonde! Maar het goede nieuws is dat het inmiddels is opgelost! Ik heb van dit probleem nog niet eerder gehoord, maar thanks voor het delen van jouw oplossing! Dat is altijd fijn voor anderen klanten met hetzelfde probleem. Ben je nog teruggegaan met het hoesje naar Samsung of de dealer waar je deze hebt gekocht? Heb je nu een hoesje zonder magneetje?

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Superbak,

Ai, balen dat jouw toestel kuren vertoonde! Maar het goede nieuws is dat het inmiddels is opgelost! Ik heb van dit probleem nog niet eerder gehoord, maar thanks voor het delen van jouw oplossing! Dat is altijd fijn voor anderen klanten met hetzelfde probleem. Ben je nog teruggegaan met het hoesje naar Samsung of de dealer waar je deze hebt gekocht? Heb je nu een hoesje zonder magneetje?

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer