Beantwoord

Samsung S7 laadt tot 18% op

Sinds gisteren laadt mijn Samsung Galaxy s7 Edge tot 18% op en verder gebeurd er is.
Is hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door David 3 januari 2018, 09:48

Hoi Ricardo,

Dat is niet erg veel batterij! :S Heb je ook al verschillende laders getest?

Net als Jan zou ik inderdaad ook als eerste een reset doen. Je vindt in dit topic een uitgebreide uitleg over de stappen die je kunt nemen om een reset uit te voeren. Daarnaast vind je er ook nog een aantal andere stappen en wat je kunt doen als het allemaal geen effect heeft. Als het een hardwarematig probleem is, bijvoorbeeld een defecte batterij, dan moet het toestel uiteindelijk alsnog ter reparatie opgestuurd worden. Het is dan ervoor het beste om zoveel mogelijk thuis te proberen. Het zou zonde zijn als je het thuis al weet op te lossen!

Ik ben heel benieuwd of je het alsnog hebt weten op te lossen! Houd ons op de hoogte! 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Ik zou een reset naar fabrieksinsteling doen , dan kun je softwarematig uit sluiten als dit het probleem is . Wel eerst even een backup doen van je gegevens.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ricardo,

Dat is niet erg veel batterij! :S Heb je ook al verschillende laders getest?

Net als Jan zou ik inderdaad ook als eerste een reset doen. Je vindt in dit topic een uitgebreide uitleg over de stappen die je kunt nemen om een reset uit te voeren. Daarnaast vind je er ook nog een aantal andere stappen en wat je kunt doen als het allemaal geen effect heeft. Als het een hardwarematig probleem is, bijvoorbeeld een defecte batterij, dan moet het toestel uiteindelijk alsnog ter reparatie opgestuurd worden. Het is dan ervoor het beste om zoveel mogelijk thuis te proberen. Het zou zonde zijn als je het thuis al weet op te lossen!

Ik ben heel benieuwd of je het alsnog hebt weten op te lossen! Houd ons op de hoogte! 🙂

Reageer