Beantwoord

Samsung S7 zonder VR

Vandaag eindelijk me s7 edge binnen maar zonder vr bril!
Blijkt dat ik vooraf me had moeten aan melden! Waarom heb ik hier nooit bericht van gehad? Ik ben er altijd vanuit gegaan dat ik deze gewoon samen met toestel zal krijgen. Zo staat het ook op de bestelling: Samsung Samsung Galaxy S7 Edge 32GB met Gear VR goud. Ik ga er vanuit dat ik mijn vr gewoon ga krijgen aangezien ik gewoon aan de voorwaarde voldoe.
Ik hoor graag van jullie tmobile.
icon

Beste antwoord door David 4 april 2016, 11:38

Hey Grippie,

Welkom op ons Forum! :)

Ondanks dat onze Klantexperts hierboven helemaal gelijk hebben in hun reacties, heb ik toch nog even navraag gedaan bij Samsung. Zij gaven aan dat ze toevallig vandaag nog een uitzondering mogen maken en ze sturen je een registratielink toe om je alsnog in te schrijven. Dit is al een uitzondering waar je veel mazzel bij hebt, dus zorg dat je je spoedig inschrijft, want de link is slechts tijdelijk geldig!

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan even weten!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het werd heel duidelijk aangegeven op de homepage, social media en het stond in de spelregels/voorwaarden.
Als je vergeten bent om aan te melden... tja.
Ik hoop voor je dat T-Mobile er iets aan kan doen, maar ik ben bang van niet.

Groet,
Reputatie 7
Badge +9
En daar gaan we weer!

Ik vroeg mij al af hoe lang het zou duren voordat iemand begon te klagen over een pre-order gift terwijl ze alle media uittingen hebben genegeerd.

Je voldoet niet aan de hoofdvoorwaarde. Je hebt er dus geen recht op. De hoofdvoorwaarde was dat je je zelf moest registreren. Dat heb je niet gedaan. Je voldoet dus NIET aan de voorwaarden. Je kan er van uit gaan dat je hem krijgt tot je een ons weegt.

Het stond op de homepage. Het stond op de site van Samsung. Het stond tot in den treuren op het forum. Het stond in alle folders. Het stond in de nieuwsbrief van Samsung. Het was op TV. Het werdt in ALLE artikelen over de S7 gemeld, van Tweakers tot Nu.nl tot de Telegraaf. Het werdt gemeld op RTLNieuws tijdens het item over de aankondiging.

De actie ging via Samsung. Als je eisen wil stellen over iets waar je geen recht op hebt, kun je dat bij Samsung doen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Grippie,

Welkom op ons Forum! :)

Ondanks dat onze Klantexperts hierboven helemaal gelijk hebben in hun reacties, heb ik toch nog even navraag gedaan bij Samsung. Zij gaven aan dat ze toevallig vandaag nog een uitzondering mogen maken en ze sturen je een registratielink toe om je alsnog in te schrijven. Dit is al een uitzondering waar je veel mazzel bij hebt, dus zorg dat je je spoedig inschrijft, want de link is slechts tijdelijk geldig!

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan even weten!

Reageer