Beantwoord

Samsung S8 account verkeerd ingesteld en kan nu niet verifieren

• 25 januari 2021
  • 2 reacties
  • 230 Bekeken

Bij aankoop van mn Samsung S8 aantal jaar geleden heeft de verkoper een g-mailadres met wachtwoord aangemaakt voor mn Samsung account omdat ik zelf de mobiel niet aan de gang kreeg, ben niet zo technisch. Helaas heb ik dat wachtwoord niet, en op het emailaccount  kan ik niet inloggen. Nu krijg ik telkens van het Samsung account de melding dat ik dat wachtwoord moet invoeren om te verifieren, maar dat heb ik dus niet. Enigste optie is dat een link aangevraagd kan worden om een nieuw wachtwoord aan te maken, maar dat wordt dus verstuurd naar dat g-mail account waar ik niet in kan loggen. Help! Dit account wissen en een nieuwe aanmaken lukt dus ook niet, moet toch die oude gegevens invoeren. Zit nu met handen in het haar wat ik moet doen, en de winkel is gesloten...

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 januari 2021, 16:36

Hallo @MaaikePh 

Je zou gewoon het volgende kunnen doen :

Instellingen > Google > je Google-account beheren > nog een account toevoegen > maak een nieuwe en kies die vervolgens.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MaaikePh 

Je kan in dit geval het beste je vraag stellen in een Samsung Community topic. Daar kun je veel meer Samsung experts treffen die je verder kunnen helpen met je vraag. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @MaaikePh 

Je zou gewoon het volgende kunnen doen :

Instellingen > Google > je Google-account beheren > nog een account toevoegen > maak een nieuwe en kies die vervolgens.

Reageer