Beantwoord

Samsung S8 reageert niet

• 27 juli 2017
  • 9 reacties
  • 10980 Bekeken

Ik heb sinds 2 maand een S8 en er tot vandaag nog geen problemen mee ondervonden. Het opladen doe ik altijd 's nachts, omdat ik de telefoon dan toch niet gebruik. Rond 7uur vanochtend was mijn telefoon opgeladen en deed hij het naar behoren. Echter ben ik nog even verder gaan slapen, waarna ik rond 9uur mijn telefoon wilde gebruiken. Toen ik hem van de lader afhaalde bleef het groene lampje (welke aangeeft dat hij op is geladen) branden. Ook bleef het scherm zwart. Na 3 kwartier ging het lampje uiteindelijk uit door lang de aan/uit knop in te drukken. Helaas toont de telefoon nu helemaal geen teken van leven meer. Is er nog hoop?:(
icon

Beste antwoord door Issam 27 juli 2017, 14:42

Hey Steffj,

Welkom op het forum!

Ohh, ik hoop dat je in de tussentijd al een teken van leven hebt gezien. Wordt de telefoon herkend door je computer of laptop? Zo ja, maak dan gelijk een back-up van je gegevens.

Wordt je telefoon niet herkend dan wil ik je vragen om 24 uur te wachten (het is lang, I know!) en daarna opnieuw je telefoon proberen aan te zetten. Doet die dan nog steeds niets dan wil ik je vragen om de instructies op deze pagina te volgen. Wellicht dat je telefoon dan wel aan gaat.

Ik hoop natuurlijk dat het niet zo ver komt, maar krijg je 'm helemaal niet meer aan de praat? Dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic.

We zijn heel erg benieuwd naar je reactie Stef!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Steffj,

Welkom op het forum!

Ohh, ik hoop dat je in de tussentijd al een teken van leven hebt gezien. Wordt de telefoon herkend door je computer of laptop? Zo ja, maak dan gelijk een back-up van je gegevens.

Wordt je telefoon niet herkend dan wil ik je vragen om 24 uur te wachten (het is lang, I know!) en daarna opnieuw je telefoon proberen aan te zetten. Doet die dan nog steeds niets dan wil ik je vragen om de instructies op deze pagina te volgen. Wellicht dat je telefoon dan wel aan gaat.

Ik hoop natuurlijk dat het niet zo ver komt, maar krijg je 'm helemaal niet meer aan de praat? Dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic.

We zijn heel erg benieuwd naar je reactie Stef!
Thanks voor je reactie!

Helaas nog steeds geen teken van leven. De telefoon wordt niet herkend door mijn computer. Heb de hardreset ook al geprobeerd. Helaas ook bij deze geen teken van leven. Ben bang dat het een hardwaredefect is..
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Steffj,

Dat is erg spijtig, was top geweest als Issam zijn tips hadden geholpen! :S

Aangezien niets heeft gewerkt, raad ik je aan het toestel ter reparatie in te leveren. Je kunt dit direct via ons doen, maar je kunt ook nog even langs een Samsung Service Locatie, als je in de gelegenheid bent. Misschien hebben zij nog een mogelijke oplossing voor jouw probleem en anders kun je de telefoon ook daar achterlaten om opgestuurd te laten worden voor reparatie. De reparaties voor toestellen van Samsung hebben op dit moment een gemiddelde verwerkingstijd van 7 werkdagen. Het kan soms wat langer duren, maar dat is in ieder geval de richttijd. Dan weet je een beetje wat je kunt verwachten!

Laat je ons weten of het opgelost is? Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag!
Reputatie 2
Heb hetzelfde probleem telefoon wordt ook heeel warm! Hij is net een maand oud! Dan zou je toch verwachten dat je nieuw toestel krijgt? In plaats van hem ruim een week kwijt te zijn? Dan zit je zonder toestel dat is best een groot probleem!!:@
Mijne is eigenlijk nog niet heel erg warm geweest. Ik heb hem opgestuurd en vanavond krijg ik hem als het goed is terug, dus dan weet ik ook hoe en wat hopelijk. Ga jullie nog laten weten wat het was. In ieder geval alvast bedankt voor de respons!
Reputatie 2
Hoe lang ben je hem kwijt geweest? Krijg je dan een vervangend toestel?
Ik ben mijn telefoon 24 uur kwijt geweest. Normaal duurt het langer, maar door 25euro te betalen verzekeren ze dat je hem na 24uur weer terug krijgt. Een vervangend toestel kreeg ik uiteraard niet, hierover staat niks in de garantietermijn.
Toen mijn telefoon terug kwam bleek dat mijn moederbord stuk was. Ze hebben er een nieuwe ingezet en hij doet het weer perfect 🙂.
Reputatie 7
Badge +20
@steffj;

Super dat je toestel is gerepareerd! Heb je het via Samsung zelf laten doen?

@Mierrie; Wat is er precies aan de hand met je toestel? Zou je eens deze stappen kunnen doorlopen voordat je hem ter reparatie opstuurt? Mocht dat niet lukken, kun je het toestel bij ons of bij Samsung ter reparatie aanmelden. Je ontvangt inderdaad geen vervangend toestel tijdens de reparatie. Misschien is het een idee om hetzelfde als steffj te doen en voor de 24 uurs reparatie te gaan, mocht het nodig zijn?

Hopelijk is het met de tips al opgelost! 🙂
Ik heb het inderdaad via Samsung zelf laten doen.

Reageer