Beantwoord

Samsung s8 zeer zacht binnenkomend geluid

• 13 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 9195 Bekeken

Hoi
Mijn samsung s8 heeft de laastste week een zeer zacht binnenkomend geluid als ik een oproep krijg.
Hoe Kan ik deze volume harder zetten?
icon

Beste antwoord door Bas 14 augustus 2018, 10:18

Hey Maasmenke,

Ik ben het direct voor je gaan nakijken! Heb je toevallig de nieuwste software op je smartphone geïnstalleerd? Als dat niet het geval is, wil ik je vragen om dat als eerste te doen. Verder kun je het volume aanpassen via: Settings > Sounds and Vibration > Volume. Hier kun je de volgende onderdelen aanpassen: Ringtone, Media, Notifications, System. Omdat je aangeeft dat het geluid van een binnenkomende oproep zacht is, zou ik vooral kijken naar het onderdeel 'Ringtone'.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten! 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +13
Hey Maasmenke,

Ik ben het direct voor je gaan nakijken! Heb je toevallig de nieuwste software op je smartphone geïnstalleerd? Als dat niet het geval is, wil ik je vragen om dat als eerste te doen. Verder kun je het volume aanpassen via: Settings > Sounds and Vibration > Volume. Hier kun je de volgende onderdelen aanpassen: Ringtone, Media, Notifications, System. Omdat je aangeeft dat het geluid van een binnenkomende oproep zacht is, zou ik vooral kijken naar het onderdeel 'Ringtone'.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten! 😃
Hoi Bas
Bbedankt voor jouw reactie, Ik had de nieuwe update erop staan.
Mmijn inkomend geluid staat op zijn hardts, maar het is nog steeds niet verholpen.
Zou fabrieks instelling helpen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Maasmenke,

Erg opmerkelijk! Er zit niet toevallig een heel goed sluitende hoes om het toestel heen? 😉

Je kunt de fabrieksreset dan inderdaad proberen. Zorg er dan wel voor dat je een goede back-up maakt voor je de rest uitvoert. Op die manier verlies je geen gegevens! Ik ben heel benieuwd wat de reset oplevert!

Reageer