Beantwoord

Samsung s9

Goedemorgen,
Ik heb gisteren mij Samsung s9 gekocht.
Allemaal leuk en aardig, maar nu krijg ik al gelijk een softwareupdate, en als deze klaar is nog geen minuut later staat dat ik weer een softwareupdate moet doen, inmiddels heb ik dit al 3 keer gedaan, maar dat zou wel keer klaar moeten zijn toch.
Wie helpt mij!!
Groetjes sharona
icon

Beste antwoord door TAVL 29 januari 2019, 09:06

Het kan zijn dat het geleverde toestel inderdaad niet up to date is. Gelukkig worden geregeld updates uitgebracht, zodat het toestel blijft functioneren en beveiligingsissues worden opgelost. Als een toestel wat langer op de plank ligt, dan kan het dus zijn dat er meer updates beschikbaar zijn. Je kunt op de Samsung site zien wat de laatste versie is en of er nog veel updates te verwachten zijn.

Vervelend als je alles in 1 keer krijgt, maar het is voor een goed doel. :)

Veel plezier met jouw toestel.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Het kan zijn dat het geleverde toestel inderdaad niet up to date is. Gelukkig worden geregeld updates uitgebracht, zodat het toestel blijft functioneren en beveiligingsissues worden opgelost. Als een toestel wat langer op de plank ligt, dan kan het dus zijn dat er meer updates beschikbaar zijn. Je kunt op de Samsung site zien wat de laatste versie is en of er nog veel updates te verwachten zijn.

Vervelend als je alles in 1 keer krijgt, maar het is voor een goed doel. :)

Veel plezier met jouw toestel.
Reputatie 3
Badge +1
Updates moeten inderdaad na elkaar worden uitgevoerd om tot de laatste versie te komen. Afhankelijk van waar je jouw toestel hebt gekocht kunnen er wel een paar komen.

Reageer