Beantwoord

Samsung S9 besteld via de Go Go Go actie, wil misschien toch liever de S9 plus

• 26 juni 2018
  • 3 reacties
  • 690 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb de S9 nog niet binnen, is het mogelijk om alsnog de S9 plus te nemen? Aangezien de Go Go Go actie voorbij is.

ik overweeg de S9 plus vanwege de 2 GB extra RAM en de extra Telelens. Mocht het niet mogelijk zijn dan maakt het niets uit want de S9 is zeker een geweldige telefoon.

Groet,

Jamie
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 juni 2018, 16:10

Hoi bijna-naamgenoot!

Allebei heel mooie toestellen inderdaad!

Mocht je dit willen wijzigen, dan kan ik tot op de dag van levering nog zorgen dat de order geannuleerd wordt. Je kunt dan na 2 dagen weer een nieuwe bestelling plaatsen. Heb je al een afspraak ingepland en je wilt deze annuleren, dan ontvang ik graag jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum in een privéberichtje en dan ga ik het voor jou in orde maken.

Ik hoor het graag van je Jamie!

Groetjes, Jaimy 🤣
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi bijna-naamgenoot!

Allebei heel mooie toestellen inderdaad!

Mocht je dit willen wijzigen, dan kan ik tot op de dag van levering nog zorgen dat de order geannuleerd wordt. Je kunt dan na 2 dagen weer een nieuwe bestelling plaatsen. Heb je al een afspraak ingepland en je wilt deze annuleren, dan ontvang ik graag jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum in een privéberichtje en dan ga ik het voor jou in orde maken.

Ik hoor het graag van je Jamie!

Groetjes, Jaimy 🤣
Hoi! Haha toevallig 😆

Ik vraag mij af stel ik annuleer de bezorging, of ik dan daarna de S9 plus met dezelfde korting krijg vanwege de Go Go Go deals die tot zondag actief was. Mocht dat niet zo wezen dan vindt ik de S9 prima hoor.

Groetjes

Jamie
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jamie,

Ik heb jou hier even een privéberichtje gestuurd!

Ik hoor daarop graag of ik de bestelling nog moet annuleren.

Groetjes

Reageer