Beantwoord

Samsung S9 in T-Shop af halen

Vanaf wanneer kan je de samsung 9 gewoon in de winkel halen
Zonder te bestellen
icon

Beste antwoord door Issam 13 maart 2018, 16:15

Hey Dootjuhpowerrrr!

Gaaf dat jij ook voor de Galaxy S9 wil gaan. Gebruik je nu toevallig ook een Samsung toestel?

In het levertijden topic is zichtbaar vanaf wanneer de Samsung Galaxy S9's leverbaar zijn. Het is ook mogelijk om een bestelling online te doen en deze af te halen in één van de T-Mobile Shops. Ik vermoed namelijk dat de eerste paar dagen de telefoon niet of slecht op voorraad zal zijn. Het is dus verstandig om online een bestelling te doen als je zo snel mogelijk een exemplaar in je bezit wil hebben. Ik wens je in ieder geval heel veel succes in de zoektocht naar de Samsung en alvast heel heel veel plezier met je nieuwe telefoon.

Als je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Dootjuhpowerrrr!

Gaaf dat jij ook voor de Galaxy S9 wil gaan. Gebruik je nu toevallig ook een Samsung toestel?

In het levertijden topic is zichtbaar vanaf wanneer de Samsung Galaxy S9's leverbaar zijn. Het is ook mogelijk om een bestelling online te doen en deze af te halen in één van de T-Mobile Shops. Ik vermoed namelijk dat de eerste paar dagen de telefoon niet of slecht op voorraad zal zijn. Het is dus verstandig om online een bestelling te doen als je zo snel mogelijk een exemplaar in je bezit wil hebben. Ik wens je in ieder geval heel veel succes in de zoektocht naar de Samsung en alvast heel heel veel plezier met je nieuwe telefoon.

Als je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
Beste T-Mobile,

Ik heb de S9 wel gepreordered en aangegeven deze te willen ophalen in de winkel. Ik heb alleen nog niks vernomen van een zending o.i.d.
Wanneer kan ik dit verwachten?
Reputatie 2
Badge +11
Hey RobinCA,

Nice dat je de S9 besteld hebt, ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden! Ik ben natuurlijk meteen voor je gaan kijken in ons systeem. Daar zie ik het bericht van Delilah waarin staat dat je de telefoon vandaag gaat ophalen tussen 16:00 en 17:00. Heel veel plezier ervan! 😃

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden, we helpen je graag!

Reageer