Beantwoord

Samsung S9 issues

• 9 maart 2018
  • 1 reactie
  • 1921 Bekeken

Hi ik heb 2 vragen,

als je de S9 voor het eerst opstart krijg je de vraag hoe "transparant" je je meldingen wil zien op het vergrendelscherm. Ik heb deze toen te licht gezet en kan nergens vinden waar ik dit aan moet passen.

Daarnaast kon ik bij het Always on scherm op de S7 de agenda afspraken van vandaag zien. Ik zie dat dit op de S9 ook mogelijk is maar ook al zet ik dit aan, ik krijg die alsnog niet te zien. Hebben jullie enig idee hoe dit kan?

Bedankt alvast!

Gr Melissa
icon

Beste antwoord door ShadowLea 11 maart 2018, 17:38

Als het goed is kun je dit instellen onder Instellingen > Schermvergrendeling en Beveiliging > Notificaties (op de naam klikken, niet de schakelaar) > de transparantie slider verschuiven.

Wat betreft de Always On display ben ik niet helemaal zeker wat de oorzaak kan zijn. Kalender is geselecteerd als de widget op de display?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9
Als het goed is kun je dit instellen onder Instellingen > Schermvergrendeling en Beveiliging > Notificaties (op de naam klikken, niet de schakelaar) > de transparantie slider verschuiven.

Wat betreft de Always On display ben ik niet helemaal zeker wat de oorzaak kan zijn. Kalender is geselecteerd als de widget op de display?

Reageer