Vraag

Samsung Tab geen internetverbinding


Ik heb gisteren een 2-jarig Mobiel Internet Abo met een gratis Samsung Tablet gekocht. Er werd al aangegeven dat ik (mocht het niet lukken met de internetverbinding) de website kon bezoeken die op het stickertjes stond. Dit gedaan, alle instructies opgevolgd. Lukte niet. Vanmiddag naar de winkel gegaan. Moest ik nog aangemeld worden. Om 17.25 uur kreeg ik op mijn tablet een bericht dat ik een berichtje zou ontvangen met instellingen voor internet. Tot op heden nog niets ontvangen. Hoe kan dit?

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 4
Hoi DebbyBarkey, 

Zie dit topic waarin je beantwoord bent: https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-tab-geen-internetverbinding-225184/#post1130144

Het is tegen de huisregels meerdere vragen te stellen over hetzelfde onderwerp.
Dit topic zal dan ook gesloten worden om het overzicht te bewaren :D

Groetjes Tribaltim