Beantwoord

Samsung valt spontaan uit en gaat niet meer normaal aan

Hallo,
Ik heb een Samsung Galaxy S9000i uit oktober 2010.
Sinds een paar maanden valt mijn telefoon zeer regelmatig spontaan uit en kan ik hem niet meer aanzetten met de "aan/uit" knop.
De batterij heeft dan nog wel genoeg power.

Na verschillende forums bekeken te hebben valt het me op dat er hier veel meer mensen problemen mee hebben en de oplossingen die aangedragen worden zijn heel erg verschillend.

Ik heb ondertussen al een nieuwe, originele, batterij aangeschaft. Maar helaas, probleem blijft.
Ik heb vanmorgen KIES nog geupdate en gekeken of er nog een update was voor de telefoon firmware. Wat dat betreft ben ik, denk ik, wel helemaal bij.

Ik zie verder nog oplossingen staan zoals een andere sim-kaart, code *2767*3855# in typen etc. etc.

Kan iemand aangeven wat de beste manier is om verder te gaan en wat de evt. consequenties en resultaten zijn als je bovenstaande code in typt.

Misschien kan een moderator een goed advies geven???

Bedankt.

Control85
icon

Beste antwoord door Control85 24 januari 2013, 10:25

Hallo Michel_1

Nieuwe sim kaart ontvangen en geactiveert.

Tot nu toe geen problemen.

Als er weer kuren komen 🙂 dan zal ik je wel informeren.

Bedankt,

Control85

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hallo Control85

Dat lijkt me behoorlijk lastig dat je toestel spontaan uitvalt! Dit probleem is gelukkig bekend bij Samsung toestellen. Ze kunnen namelijk niet goed overweg met de oude versie simkaart die jij ook gebruikt. Daarom heb ik je kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd.

De simkaart zul je binnen 3 dagen ontvangen. Zodra je deze hebt ontvangen dan kun je hem activeren via My T-Mobile. Op dat moment word je telefoon nummer overgezet van je oude naar je nieuwe simkaart. Wil je laten weten of de nieuwe simkaart heeft geholpen?
Hallo Michel_1

Nieuwe sim kaart ontvangen en geactiveert.

Tot nu toe geen problemen.

Als er weer kuren komen 🙂 dan zal ik je wel informeren.

Bedankt,

Control85
Reputatie 7
Hallo Control85

Bedankt voor het laten weten dat er tot nu toe geen problemen meer zijn met de nieuwe simkaart!
Hallo, ik heb hetzelfde probleem nadat ik via Kies een update had gekregen nl. 2.3.6. Als het probleem bij de simkaart ligt dan hoop ik dat t-mobile ook mij een gratis nieuwe simkaart zal sturen.
Reputatie 7
@Rene 57
Welkom op het Forum van T-Mobile!

Inmiddels heb je al een nieuwe simkaart in gebruik zie ik. Heeft dit voor jou het probleem ook opgelost?
Hallo Michel_1,

Ik zou je laten weten als er weer problemen waren. Nou die zijn er ...........

Nadat ik er weer apps op gezet had sloeg de gsm helemaal vast. Er was totaal geen beweging meer in te krijgen. Ik heb toen de gsm compleet gereset en zie daar .......... alles werkt weer. A
lle verbindingen er in gezet, G-mail, agenda sync, contacten sync. Prima.
Todat er weer apps op werden gezet. Ik heb het dan niet over honderden apps maar ongeveer 25-30 en ook hele normale.

Het toestel is nu ontzettend traag, slaat regelmatig vast of gaat weer vanzelf compleet uit.
Ook kan je scherm bijna niet meer bewegen.

Nog een goed idee????? of is de gsm op sterven na dood!!!!!!
Reputatie 7
@Control85
Mijn advies op dit moment is om hem toestel ter reparatie aan te bieden. Er is waarschijnlijk meer dan alleen een softwareprobleem aan de hand. De garantie is wel vervallen inmiddels dus de reparatie zal niet kosteloos zijn. Wij zullen eerst een prijsopgave sturen van de reparatie. Als je daar niet mee akkoord gaat dan wordt er €42,50 aan onderzoekskosten in rekening gebracht.

Reageer