Vraag

Samsung valt uit en start opnieuw op

Ik heb een probleem met mijn net nieuwe Samsung Galaxy Ace. Hij valt regelmatig uit en start dan opnieuw op. Het apparaat heeft de nieuwste software. Daarnaast heb ik vaak geen bereik met internet. Hij geeft geen service aan of ik krijg het icoontje h/g met pijltjes niet in beeld. Wat kan er aan de hand zijn met mijn telefoon?

Alvast bedankt.

Groeten,

Nicole

135 reacties

Hoi Nicole,

Ook ik heb het probleem dat mijn samsung galaxy ace zichzelf uitschakelt. Heel vervelend.

Als je op google intypd: samsung galaxy ace schakelt zichzelf uit, dan krijg je ook heel veel reacties van mensen met hetzelfde probleem.

Instellingen terugzetten naar de frabrieksinstellingen heeft geen effect.
Reputatie 5
@Nicolen1983
Welkom op het T-Mobile Forum Nicole! :)

Bedankt dat je laat weten wat je allemaal uit gerprobeerd hebt en heb je de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? Als je dan geen problemen meer ervaart dan ligt het aan je Samsung Galaxy Ace en kun je het beste contact opnemen met de klantenservice en vraag naar de afdeling Repair en Retour.

Ervaar je nog wel problemen wil je dan mij een privébericht sturen? Dan heb je een defect simkaart en kan ik je een andere simkaart toesturen.

@Anja1986
Ik heb je een reactie gegeven in een [post=956911]ander topic[/post].
Ik heb geen ander toestel om mijn simkaart uit te proberen. Ik heb nu wel de WIFI uitgeschakeld als ik niet thuis ben en het lijkt erop dat hij dan minder kuren heeft.

Er blijft nog wel een vraag open. Hoe kan het dat het teken van 3gH met de pijltjes af en toe met geen mogelijkheid op mijn toestel is te krijgen? Ik krijg dan ook geen service in beeld.

Alvast bedankt.

Groeten,

Nicole
Tevroeg gejuigd. Hij valt nog steeds uit.
Er blijft nog wel een vraag open. Hoe kan het dat het teken van 3gH met de pijltjes af en toe met geen mogelijkheid op mijn toestel is te krijgen? Ik krijg dan ook geen service in beeld.
Reputatie 7
@Nicole1983
Vervelend dat je toestel nog steeds uit valt! 😞 Dit kan komen door je simkaart. Dat je geen service hebt waardoor 3G en H verdwijnen kan ook komen door je simkaart. Ik zie dat er nog geen simkaart is opgestuurd dus heb ik er één kosteloos gestuurd. Zodra je deze hebt ontvangen dan kun je hem activeren via My T-Mobile. Op dat moment word je telefoon nummer overgezet van je oude naar je nieuwe simkaart. Wil je laten weten of de nieuwe simkaart heeft geholpen? 🙂
Mijn partner en ik hebben sinds enkele maanden een Samsung Galaxy Ace en bij ons allebei valt het toestel zeer vaak uit, zo'n keer of acht per dag. We moeten dan opnieuw de pincode invoeren en dan doet hij het weer. Het is wel erg vervelend. Bij de instellingen is hier niets aan te veranderen. Het is voornamelijk als we thuis zijn. De ontvangst van internet is steeds goed, zowel via wifi als via 3g. Ik heb gezien dat dit probleem zich vaker voor doet. Wij hopen snel een oplossing voor ons probleem te krijgen.
Reputatie 4
Kijk eens bij toestel info welke android versie je draait?

Dit lijkt verdacht veel op de 2.3.6 bug. Maar ik wist niet dat die ook op de ace aanwezig was.

Mocht je 2.3.6 hebben, haal dan je geheugen kaartje eruit, en je reboots zijn verdwenen.
Helaas is dit geen super oplossing daar de ace een zeer beperkt intern geheugen heeft, de enige andere oplossing is een custom kernel te gebruiken, zoek hiervoor op een android forum.
Hay ik heb ook elke keer gezeur met Samsung galaxy s plus !  Heb een nieuwe sim kaart omdat inlog een hele oude had en volgens t-mobile kon het probleem van geen internetdaar aan liggen . Maar nu met nieuwe sim heb ik thuis wel mijn Wifi  maar buiten de deur nog steeds geen internet , en das best lullig als je er wel voor betaald !!! Ook heb ik het probleem dat mijn telefoon elkekeer zomaar uitvalt ! Dan duurd het heel lang voor hij weer aan gaat en moet ik nieuw mijn pin code invullen. Het lullige is dat dus ook mijn whats app er uitlicht ! Waardoor ik geen berichten binnen krijg ! Als ik dan thuiskom en dus weer overgaat op Wifi  krijg ik pas de berichten binnen . Erg ***** allemaal dus . Heeft iemand nog een tip??????
Reputatie 4
Hmm schijnt een bekend  probleem te zijn. Terug gaan naar versie 2.2.1 schijnt te helpen. Er word ook gesproken over een update. denk dat dat 2.3.6 zal zijn.
Dus kijk even welke versie je hebt, en post je CSC  hier, die kun je vinden als je *#1234#  belt
Ik heb hetzelfde probleem met mijn galaxy Ace, mijn telefoon valt meerdere keren per dag uit en gaat dan erg moeizaam weer aan.  Wat kan ik hier aan doen? Ik heb android versie 2.3.3 erop staan en kan volgens Kies niet upgraden naar een andere versie. 
Beste T-mobile,
ik dacht dat ik een uniek probleem had met mijn Galaxy S plus (GT-I9001), maar blijkbaar komt dit wel vaker voor. Het probleem , toestel loopt vast-> zet zichzelf uit-> start opnieuw op -> geen 3G -> handmatig weer uit- en aanzetten voor normaal gebruik, doet zich de laatste weken wel erg vaak voor. Soms meerdere keren per dag. Ook sommige apps lopen steeds vaker vast, wat ik uiteraard niet verwacht aangezien ik maar van een paar apps gebruik maak. Ik heb overigens firmware 2.3.3.
ik lees in andere berichten dat het misschien aan een oude SIm kaart kan liggen. Dat zou ik mijn geval wellicht de oorzaak kunnen zijn, gezien ik deze ruim 10 jaar in gebruik heb.   Graag verneem ik zsm contact van u om dit euvel op te lossen.
gegroet
Hello ik heb een paar keer vraag gestelled maar ik kreeg geen antwoord,mij mobiel valt steeds uit ik heb vandag een nieuwe simkaart gekregen maar ik denk niet de probleem is opgelost A.U.B help mij met dit probleem                        gr.zahadha
Mijn samsung galagy Y valt ook steeds uit in noodoproep en moet steeds opnieuw de pincode dan weer intypen.
Reputatie 7
@Zara-78
Ik zie dat je al een nieuwe simkaart in gebruik hebt. Heeft dit het probleem opgelost?

@HendrinaRiet
Volgens mijn gegevens gebruik jij nog een oude versie simkaart. Dit is waarschijnlijk de oorzaak van jouw probleem.

Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Je kan hem activeren via My T-Mobile. Wil je laten weten of het probleem hiermee is opgelost?
Michel-1
Heb nu onlangs mij nieuwe simkaart in de galaxy Y gestopt. Jij gaf aan dat daarmee het probleem over zou zijn dat de telefoon niet steeds uit zou vallen en de telefoon alleen de noodoproep aangaf, en ik eerst weer de pincode moest invoeren. Maar ook afgelopen nacht van 25 op 26 januari ging de telefoon uit en 25 januari overdag ging deze uit. Best vervelend als je gebeld moet worden.
Dus probleem van de Samsung Galaxy Y is nog niet verdwenen. Is er intern bij de batterij een probleem dat dit steeds kan uitvallen als je dit mee neemt in jaszak of in tasje... (schoonzus van mij zei ook dat bij haar telefoon dit ook zo is..) heeft zelfde telefoon..) 
Reputatie 7
@HendrinaRiet
Jammer dat de nieuwe simkaart het probleem niet heeft opgelost. Je kan nog proberen om een softwareprobleem uit te sluiten. Dit doe je door het toestel te herstellen naar fabrieksinstellingen. Voordat je dit doet is het handig om eerst een backup te maken.

Mocht dit het probleem ook niet oplossen dan is mijn advies om het toestel ter reparatie aan te bieden. Ik hoor graag wat je bevindingen zijn!
Reputatie 2
Dit probleem heeft niks met de simkaart te maken. Ik heb zelf de SII en die heeft hetzelfde probleem. Het komt door de software die op deze toestellen zit. Samsung erkend het probleem maar kan het niet oplossen omdat ze zelf de software niet schrijven.
hallo, 

ik heb een Samsung Galaxy Ace nog net een half jaartje, hij valt steeds uit en start zich zelf dan weer automatisch op en als ik hem wil opladen doet hij dat soms niet, ik moet hem dan heel veel er opnieuw indoen voordat hij het doet, wat kan ik doen?

groet Nienke
Reputatie 5
@xxnienke Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je Samsung Galaxy Ace niet meer naar behoren werkt. Heb je al eens geprobeerd om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Wel even de gegevens back-uppen wanneer je dit doet. Ik hoor het graag van je.
Ik heb een Samsung galaxy y die valt om paar uur uit moet de pin code in geven. Vrij irritant want als er ziek op werk zijn ben niet bereikbaar. Me zus zelfde telfoon zelfde probleem. Wat moet we doen?
Reputatie 7
@E.matser
Allereerst wil ik je welkom heten op het T-Mobile Forum! :)

In de meeste gevallen worden deze problemen veroorzaakt door de verouderde simkaart die je gebruikt. Daarom heb ik je kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd.

De simkaart zul je binnen 3 dagen ontvangen. Zodra je deze hebt ontvangen dan kun je hem activeren via My T-Mobile. Op dat moment word je telefoon nummer overgezet van je oude naar je nieuwe simkaart. Wil je laten weten of de nieuwe simkaart heeft geholpen?
Goedendag, ik heb sinds augustus en galaxy ace en ook mijn toestel valt regelmatig uit en start zich dan opnieuw op. Ben terug gegaan naar de winkel waar ik hem gekocht heen en daar werd mij verteld dat het intern geheugen nog minimaal 25 mb moet bevatten om niet uit te vallen, heb gekeken op mijn telefoon en dit was nog,56. Hier ligt het dus niet aan. Heb de fabrieksinstelingen terug gezet dus mijn telefoon gereset. Maar ook dat heeft niet mogen baten. Als mijn apps zijn eraf uitgezonderd de apps die er standaard op staan. Nu wil de winkel de telefoon opsturen om te laten repareren, maar als ik kijk in mijn kennissenkring en op de diverse forum s ben ik niet de enige met dit probleem en weet dus niet of dit iets zal uithalen. Ik laat het toch maar doen en hou jullie op de hoogte. Ik denk zelf eerder aan en productie fout.
Reputatie 2
Ook mijn samsung galaxy ace valt sinds vrijdag steeds uit. Het vreemde is dat ook bij 2 van mijn collega's sinds vrijdag zo is. Wij hebben alle drie een samsung telefoon in combinatie met t-mobile abonnement. Ik vraag me af wat er an de hand kan zijn, wel toevallig dat we alle drie nooit problemen hadden tot afgelopen vrijdag.
Ik heb sinds afgelopen dinsdag ook last met mijn Samsung Galaxy Ace. Ik moet meerdere keren per dag mijn pincode ingeven. Hiervoor nooit last gehad.
ik heb een galaxy y en die valt iedere keer uit en moet ik de pincode weer invoeren en dit gebeurd wel 10 keer per dag. volgens de T-mobile winkel moest ik een nieuwe simkaart bestellen en dat heb ik gedaan en die koste ook nog eens ongeveer 5 euro. maar dat heeft niet geholpen wat moet ik nu doen.

Reageer