Vraag

Samsung valt uit en start opnieuw op

Toon eerste reactie

135 reacties

Reputatie 7
Badge +9
@pierrotje Berichten --> Instellingen --> Infobericht activeren uitvinken.
Oplossing heb zelf een htc explorer ook 2.3 lees dat het veel met android 2.3 te maken heeft koop dus4.0 of hoger maar eerst de oplossing is cell broadcast aanzetten hoop dat het werkt of toestel rooten en er een nieuwe android er op zetten maar ik zelf vindt dat niks

Geldt vast voor alle 2.3 telefoons proberen kan geen kwaad
Cell broadcast aanzetten?
Uitzetten juist, voor een aantal van die modellen is de NL Alert (die via CB binnenkomt) juist de boosdoener van alle opnieuw-opstart-problemen.

(Cell Broadcasting is dan ook gewoon hetzelfde als Infoberichten.)

En rooten is een optie, maar dan ben je wel meteen je garantie kwijt voor zover ik weet.
Da's dus aan eenieder of 'ie dat waard vindt.
Gedaan @shadowlea. Ben benieuwd! Het is inderdaad sinds ik naar Italie ben geweest en in Zwitserland niets dan infoberichten kreeg. Sindsdien de uitval. Afwachten maar wel een eenvoudige oplossing, gelukkig maar.
Hallo t-mobile,

Ik heb sinds een half jaar mijn samsumg galaxy y weer na een reparatie. Hij was toen na 2 maanden al stuk. Maar het probleem is dathij nadat hij gerepareerd was en dus terug was gezet naar de fabrieksinstellingen start hij sindsdien steeds opnieuw op. Ook lihy dit niet aan mijn simkaart voordat hij kapot ging gebruikte ik dezelfde en er was nooit iets aan de hand. Heeft u nog een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat hij niet meer steeds opnieuw opstart?
Hallo

sinds een paar maanden een samsung Galaxy Young in mijn bezit
sinds een maand of zo , springt hij telkens vanzelf uit, en start weer op
heel vervelend ook tijdens het plegen van een telefoontje valt hij gewoon uit
Wat nu te doen ???? 😞
Reputatie 7
Badge +9
@louiseee, @paultje42

Wederom: Berichten --> Instellingen --> Infobericht activeren uitvinken.
@shadowlea
okee ik heb het uitgezet nu maar hopen dat hij het blijft doen zoals hij het nu doet 😃
@shadowlea wow thanx het heeft echt gewerkt sinds ik het heb uitgezet is hij niet meer opnieuw opgestart!!! Echt heeel erg bedankt!
Reputatie 4
@ louiseee

Mooi zo! Bedankt voor je terugkoppeling. Fijn dat je toestel nu weer naar behoren functioneert! 😉

Reageer