Beantwoord

Scherm Galaxy S5 flikkert

• 5 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 3124 Bekeken

Hi!

Ik heb mijn telefoon nu zo'n 1,5 jaar en heb er tot nu toe weinig problemen mee gehad, eigenlijk geen. Nu is mijn batterij gisterennacht helemaal leeg getrokken (vergeten aan oplader te doen, slim) en sindsdien flikkert de onderkant van mijn scherm. Wel flikkert hij alleen wanneer de helderheid op laag staat, zowel wanneer hij op automatisch staat als op handmatig.. Ben toch wel een beetje geschrokken, aangezien het onwijs irritant is wanneer ik bijvoorbeeld 's avonds in bed aan het lezen ben en er elke keer zo'n streep door je beeld heel wandelt..

Dus mijn vraag nu is, weet iemand wat het is en of je er zelf iets aan kunt doen? Zou fijn zijn!
Kus!
icon

Beste antwoord door Sam- 7 augustus 2016, 16:06

Hey Anneeh!

Wat vreemd zeg, had je hier geen last van voordat je accu leeg was? We gaan graag met je op zoek naar een oplossing.

Misschien een voor de hand liggende vraag, maar heb je jouw toestel al een keer opnieuw gestart? Zie je dan een verschil? Probeer je telefoon ook eens voor een langere periode uit te laten (30 minuten).

Ik vermoed dat jouw toestel in deze situatie ter reparatie aangeboden moet worden. Voordat je dit doet wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Hier staan nog een paar tips die je kan uitproberen voordat je jouw toestel daadwerkelijk opstuurt ter reparatie.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Anneeh!

Wat vreemd zeg, had je hier geen last van voordat je accu leeg was? We gaan graag met je op zoek naar een oplossing.

Misschien een voor de hand liggende vraag, maar heb je jouw toestel al een keer opnieuw gestart? Zie je dan een verschil? Probeer je telefoon ook eens voor een langere periode uit te laten (30 minuten).

Ik vermoed dat jouw toestel in deze situatie ter reparatie aangeboden moet worden. Voordat je dit doet wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Hier staan nog een paar tips die je kan uitproberen voordat je jouw toestel daadwerkelijk opstuurt ter reparatie.
Hi!

Daarvoor gebeurde het eigenlijk niet. Het kwam ineens daarna en nu gaat het ook niet meer weg.

Ik heb inderdaad mijn telefoon opnieuw opgestart en ook na je reactie hem voor zo'n halfuur/3 kwartier uit laten staan. Helaas werkt dit ook niet..

Ik zal het topic even gaan bekijken, dankjewel! Ik vraag me ook af of ik nog wel voor de reparatie moet gaan, aangezien ik in januari mijn abonnement kan verlengen, hmm.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Anneeh,

Jammer om te lezen dat je geen verbeteringen ziet. 😞

Begrijpelijk! Kijk het anders even aan, misschien wel je er na een tijdje wel aan. Mocht je het geflikker op een gegeven moment toch zat worden, dan kan je jouw toestel gewoon ter reparatie aanbieden. Je hebt standaard 2 jaar garantie vanaf de datum van aanschaf.

Als je verder nog vragen hebt dan horen het graag van je Anneeh.

Reageer