Vraag

Scherm S5

Sinds 2 weken een nieuwe S5. Nu valt regelmatig het scherm uit maar de 2 verlichte toetsen blijven branden.
Naar de T-Mobile winkel en deze vertelde mij dat ik een telefoonnummer moest bellen om het toestel te laten omruilen. Dit omdat het nog binnen de 3 maanden valt. Ik vroeg de man nog of hij zeker was omdat ik niet aan de telefoon wil horen dat ik het alsnog moet aanmelden voor reparatie. Nee, verzekerde de medewerker mij....u hoeft alleen dit nummer te bellen voor omruil.

Nee hoor mijnheer, dat is alleen binnen 7 dagen, vertelde de medewerker aan de telefoon mij.
Dus had ik deze toch in de winkel achter kunnen laten potverdrie. Als klant verwacht ik wel deskundig personeel welke mij niet voor niets naar Hilversum laat rijden.
Oke, aanmelden voor reparatie op de T-Mobile site.
Na 5x de melding "technische problemen probeert u het later nogmaals" heb ik het opgegeven en een klachtbrief geschreven.
Als je dan de melding krijgt dat de klacht binnen 6 dagen in behandeling genomen word, wordt ik boos en teleurgesteld.
Ik ben nu op mijn (zeldzaam) vrije avond al 2 uur bezig om fatsoenlijk te kunnen bellen.
Graag:
1. Deskundig personeel in de shops
2. Een website die werkt
3. Graag een tip hoe ik in vredesnaam mijn toestel kan aanbieden voor reparatie

Hopeloos jongens!

Oscar

2 reacties

Ow ja, graag een tip hoe ik mijn Samsung ter reparatie kan aanbieden en waar???
Reputatie 7
Badge +15
Hoi Oscar,

Ik vind het heel vervelend hoe dit gelopen is. Een van mijn collega's gaat telefonisch contact met je opnemen. Ik ben er zeker van dat we samen tot een juiste oplossing kunnen komen.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag van je! 🙂

Reageer