Beantwoord

Scherm s5 is zwart en sneeuw bij opnieuw opstarten.

Reputatie 2
Zojuist pak ik mijn s5 en wil op mijn telefoon kijken.
Ik druk op de home knop om het scherm te activeren echter geen reactie...de terug knop en die andere (links en rechts van de home knop) lichten wel op.
Na meerdere pogingen geen reactie van het scherm.
Batterij verwijderd en opnieuw opgestart, resultaat: sneeuw op mijn scherm....
Hierna weer zwart beeld en verder niks....
Toestel is circa 1,5 maand oud.
Iemand enig idee wat ik hier mee moet?
icon

Beste antwoord door Syntraxx 16 maart 2015, 09:01

Hoi Ericzwolle,

Ik zie dat je al het een en ander geprobeert hebt

Mischien is het dan handig (als je nog garantie op het toestel hebt) met het toestel naar een T-Mobile shop te gaan. met anderhalf maand heb je zeker garantie
Mischien dat ze daar wat kunnen proberen en anders kan je gelijk een reparatie verzoek indienen .Let wel op als je garantie termijn is verstreken dat hier kosten aan verbonden kunnen zijn .(ook als het door eigen toedoen is denk aan val/stoot of vochtschade)

Hoop je hier wat verder mee geholpen te hebben.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Niemand ?
Inmiddels doet het scherm het weer maar valt toch regelmatig weg of blijft zwart.
Volledige reset gedaan echter geen succes.
Wanneer de telefoon is aangesloten aan de oplader of pc verschijnt het scherm wel weer.....
Reputatie 2
Hoi Ericzwolle,

Ik zie dat je al het een en ander geprobeert hebt

Mischien is het dan handig (als je nog garantie op het toestel hebt) met het toestel naar een T-Mobile shop te gaan. met anderhalf maand heb je zeker garantie
Mischien dat ze daar wat kunnen proberen en anders kan je gelijk een reparatie verzoek indienen .Let wel op als je garantie termijn is verstreken dat hier kosten aan verbonden kunnen zijn .(ook als het door eigen toedoen is denk aan val/stoot of vochtschade)

Hoop je hier wat verder mee geholpen te hebben.
Reputatie 2
Mag er toch vanuit gaan dat er nog garantie op zit na 1 maand en 3 dagen.
Maar heb alles al geprobeerd, zit niks anders op dan naar de shop te gaan denk ik....
Er zit geen val/stoot of vocht schade aan de telefoon dit ontstond echt vanuit het niets
In ieder geval bedankt voor je reactie ga straks wel even naar de shop en dan zien we wel verder...
Reputatie 2
Daar mag je zeker vanuit gaan!:D

Ik hoop ( en ga daar zeker vanuit ) dat ze jou daar zo goed mogelijk verder kunnen helpen en anders je toestel kunnen repareren of vervangen!

Heel veel succes!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ericzwolle,

Balen dat je telefoon stuk is zeg! :S

Als je inderdaad verder alles al hebt geprobeerd, dan kun je het toestel retourneren. Dit kun je doen via de winkel, in jouw geval Phone House.

Hopelijk kun je gauw weer gebruik maken van je nieuwe toestel! 🙂

Reageer