Beantwoord

Scherm Samsung Galaxy A5

Toen ik vandaag thuis kwam en op mijn mobiel wilde kijken, ging opeens het scherm niet meer aan. Er is absoluut niks mee gebeurd, dat weet ik heel zeker. Ik hoor alle berichtjes binnenkomen, ik kan gebeld worden, een screenshot maken en als ik op de home knop druk, gaan de lampjes van het pijltje rechts en menu links ook aan, maar het scherm doet het niet. Het scherm licht niet op, maar blijft alleen maar zwart met heeeel af en toe een groene streep er doorheen... Wat kan hier aan de hand zijn en valt dit binnen de garantie? Ik ben een beetje hopeloos zonder telefoon....
icon

Beste antwoord door Amy 13 november 2015, 10:38

Hey Femke,

Wat onwijs balen van je scherm!:S Het lijkt er inderdaad op dat je scherm kapot is.

Je kunt in dit geval het toestel ter reparatie aanbieden. Alle informatie hierover vind je op deze pagina. Een onafhankelijke reparateur neemt het toestel dan onder de loep en kan de oorzaak achterhalen. Wanneer het probleem niet is veroorzaakt door val- duw- stoot- of waterschade valt het meestal onder garantie. Alle informatie hierover is terug te vinden in de reparatievoorwaarden. Hoeveel het zal kosten kunnen we nu dus nog niet zeggen! Maar als het wat kost dan ontvang je na het onderzoek altijd een prijsopgave voor de reparatie.

Ik hoop dat ik je vraag zo duidelijk heb beantwoord Femke! Laat je het weten als we je nog ergens verder mee kunnen helpen? :8

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Femke... ik heb dit ook gehad met mijn S4 wel na een fikse val plat op de stenen. Moest een nieuw scherm. Telefoon was verder nog ok.
Succes
Denk idd dat een nieuw scherm handig is. Heb je er toevallig mee in de regen gestaan sommige telefoons kunnen daar al niet tegen
Hoeveel kostte dit ongeveer of werd het vergoed? Nee, het regende niet....
Reputatie 7
Badge +15
Hey Femke,

Wat onwijs balen van je scherm!:S Het lijkt er inderdaad op dat je scherm kapot is.

Je kunt in dit geval het toestel ter reparatie aanbieden. Alle informatie hierover vind je op deze pagina. Een onafhankelijke reparateur neemt het toestel dan onder de loep en kan de oorzaak achterhalen. Wanneer het probleem niet is veroorzaakt door val- duw- stoot- of waterschade valt het meestal onder garantie. Alle informatie hierover is terug te vinden in de reparatievoorwaarden. Hoeveel het zal kosten kunnen we nu dus nog niet zeggen! Maar als het wat kost dan ontvang je na het onderzoek altijd een prijsopgave voor de reparatie.

Ik hoop dat ik je vraag zo duidelijk heb beantwoord Femke! Laat je het weten als we je nog ergens verder mee kunnen helpen? :8

Reageer