Vraag

Scherm samsung galaxy S3 gaat niet meer aan.

• 13 juni 2016
  • 4 reacties
  • 814 Bekeken

Hallo,

Mijn samsung galaxy S3 heeft wat kuren. Ik heb laatste tijd vaak dat ik mijn scherm aan wil zetten maar me toetsen gaan wel branden alleen me scherm gaat niet aan. Hoe kan ik dit oplossen? Een reset werkt wel maar om iedere keer mijn telefoon te resetten lijkt me ook niet heel handig/goed.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Lissa,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat je toestel ineens zulke kuren vertoont. Ik wil je graag verder helpen alleen heb ik wel wat meer informatie nodig. Heb je wel alle apps in de appstore bijgewerkt? Werkt hij wel goed in de veilige modus? Hoe heb jij je toestel gereset is dat door middel van een fabrieksreset uitgevoerd? Weet je toevallig ook waardoor je scherm niet meer werkt? Heb je misschien een app geïnstalleerd na de reset waardoor je scherm niet aan gaat?

Ik hoor graag van je zodat we je verder kunnen helpen. 🙂
Apps zijn bijgewerkt, in de veilige modus werkt me telefoon niet goed. Ik heb me toestel gerest door 'm terug te zetten naar de fabrieksinstelling, dit werkte niet dus moet iedere keer power/home/volume knop indrukken. Ik weet niet waardoor mijn scherm niet meer aangaat, dat is het probleem. De ene keer doet die het wel maar de andere keer doet die het niet. Ik krijg ook soms bij mijn meldingen balkje een symbool maar dat verdwijnt dan gelijk weer, heb niet goed kunnen zien wat het is maar het is voglens mij rood met geel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lissa,

Aaah wat balen dat dat allemaal niet heeft gewerkt. Als een fabrieksreset ook niet heeft geholpen dan wil ik je adviseren om je toestel ter reparatie aan te bieden. Je bent hem dan ongeveer 10 dagen kwijt, maar dan krijg je hopelijk weer een goedwerkend toestel terug. Op deze pagina kun jij je aanmelden voor een reparatie.

Houd je ons verder op de hoogte? Ik hoop dat je toestel snel wordt gerepareerd!
Reputatie 7
Badge +9
Heb je toevallig de mogelijkheid een andere batterij te testen? Dit soort problemen kunnen worden veroorzaakt door een defecte batterij.

Zou zo jammer zijn als je hem weken kwijt bent (met extra kosten als je voorbij de garantieperiode bent) als het gewoon een kwestie is van een nieuwe batterij kopen voor hooguit 20 euro, achterkantje eraf, oude eruit, nieuwe batterij erin en klaar.

Reageer