Vorige week heb ik als tevreden klant van T-Mobile mijn abonnement verlengd bij een T-Mobile shop. Hierbij heb ik gekozen voor verlening i.c.m. de Galaxy S7 Edge. Tot nu toe zeer tevreden over de telefoon, alleen valt het mij op dat het scherm niet volledig is. Hiermee bedoel ik dat het gedeelte wat licht geeft (afbeelding, video etc.) niet het volledige touchscreen bedekt. Aan alle kanten van het scherm, zit een zwarte rand. Het is niet in de eerste plaats hinderlijk, maar het valt voor mijn gevoel te veel op, en dit lijkt mij ook niet te horen. Zodoende is mijn vraag of ik ten eerste goed zit met hier de vraag te stellen en ten tweede hoe ik hiermee verder geholpen kan worden.. (teruggaan naar de winkel, Samsung benaderen of iets dergelijks :))
Alvast bedankt voor de suggesties!,
Gert
Beste antwoord door ShadowLea
Dat is heel normaal. Dat heet de bezel.
Die wordt steeds kleiner in nieuwere toestellen, maar is nog niet helemaal weg gewerkt. (Omdat daar het scherm mee bevestigt zit).
De bezelloze afbeeldingen die je van Samsung altijd ziet hebben óf een zwarte achtergrond, óf zijn 3D renders en geen echte foto's.
Bekijk origineel
Die wordt steeds kleiner in nieuwere toestellen, maar is nog niet helemaal weg gewerkt. (Omdat daar het scherm mee bevestigt zit).
De bezelloze afbeeldingen die je van Samsung altijd ziet hebben óf een zwarte achtergrond, óf zijn 3D renders en geen echte foto's.