Beantwoord

Scherm van Galaxy S7 Edge heeft donkere strepen

• 6 juli 2017
  • 1 reactie
  • 623 Bekeken

sinds een paar weken geeft het scherm van mijn samsung s7 edge donkere strepen weer ongeacht de helderheid van het scherm. ik ben er onderhand wel gewend aan maar zou het toch graag opgelost willen hebben voor als ik het toestel na afloop van mijn abonnement bijv. zou verkopen. ik zou niet weten waardoor het gekomen is. er heeft altijd een hoesje omheen gezeten en vrijwel nooit gevallen. ik had gezien op internet dat er meer mensen waren die met dit probleem te doen hadden. ik zou graag willen weten of dit in de garantie valt en zoja wat ik moet doen om het gefixt te krijgen.
mvg Christiaan
icon

Beste antwoord door David 6 juli 2017, 13:01

Hey Christiaan,

Het is altijd handig om dit soort problemen aan te pakken, omdat het ook zo kan zijn dat er wellicht meer aan de hand is dan alleen de vervelende strepen.

Wat je zelf thuis kunt proberen, zijn de stappen uit dit topic. Hier staan instructies om te kijken of jij het probleem zelf kunt oplossen. Als dit niet het geval is, dan kun je het toestel direct bij ons ter reparatie aanmelden of je kunt nog even langs een Samsung Service Locatie. Zij kunnen dan direct kijken of ze nog iets voor je kunnen doen en anders kunnen zij het toestel ook direct bij hen aanmelden voor de reparatie.

Laat je ons weten of het ondertussen opgelost is? Ik ben erg benieuwd of de instructies geholpen hebben! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Christiaan,

Het is altijd handig om dit soort problemen aan te pakken, omdat het ook zo kan zijn dat er wellicht meer aan de hand is dan alleen de vervelende strepen.

Wat je zelf thuis kunt proberen, zijn de stappen uit dit topic. Hier staan instructies om te kijken of jij het probleem zelf kunt oplossen. Als dit niet het geval is, dan kun je het toestel direct bij ons ter reparatie aanmelden of je kunt nog even langs een Samsung Service Locatie. Zij kunnen dan direct kijken of ze nog iets voor je kunnen doen en anders kunnen zij het toestel ook direct bij hen aanmelden voor de reparatie.

Laat je ons weten of het ondertussen opgelost is? Ik ben erg benieuwd of de instructies geholpen hebben! 🙂

Reageer