Beantwoord

Scherm van mijn Galaxy S5 gaat niet aan

• 25 maart 2016
  • 4 reacties
  • 967 Bekeken

Sinds vandaag gaat mijn s5 gaat bij het ontgrendelen van het scherm met regelmaat het scherm niet aan.
De functies zoals touchscreen doen het wel een screenshot ook dat kan ik later na opnieuw opstarten zien dat zie ik gewoon een foto van het homescreen en niet het zwarte beeld wat ik zie.

Het eerste wat in me opkomt is dat het stekkertje van het scherm los zit ofzo.
Ik moet tot een paar keer de batterij er opnieuw in doen voor ik weer beeld heb.
Het scherm is dus niet kapot want heb dit berichtje ook gewoon nog op weten te stellen.
Ik hoor graag als jullie ideeën hebben.
Groetjes leo
icon

Beste antwoord door Issam 29 maart 2016, 09:22

Hi Leoduijndam,

Wat balen dat je problemen ervaart met je Samsung Galaxy S5. Goed dat je dit bij ons aankaart.

Het lijkt er inderdaad op dat iets defect is of los zit in je telefoon. Dit zou betekenen dat je jouw toestel ter reparatie moet aanbieden. Voordat je dit doet wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic.

Laat ons weten of het is gelukt! Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder.
Bekijk origineel

4 reacties

Voor ik het vergeet heb de telefoon zojuist terug gezet naar fabrieksinstellingen en dit heeft ook niks geholpen.
Ik vermoed dat het te maken heeft met de laag tussen je schermen het toestel. Het lijkt wel alsof die zo nu en dan geen contact maakt. Is het zo dat jouw toestel dit altijd doet of zo nu en dan? Kan je het reproduceren door specieke handelingen uit te voeren?
Reputatie 6
Badge +16
Hi Leoduijndam,

Wat balen dat je problemen ervaart met je Samsung Galaxy S5. Goed dat je dit bij ons aankaart.

Het lijkt er inderdaad op dat iets defect is of los zit in je telefoon. Dit zou betekenen dat je jouw toestel ter reparatie moet aanbieden. Voordat je dit doet wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic.

Laat ons weten of het is gelukt! Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder.
Ik ga donderdag na laten kijken dank jullie wel

Reageer