Beantwoord

Scherm van tablet defect

• 8 mei 2017
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

Het scherm van onze tablet is defect, maar deze kan niet meer gemaakt worden omdat de schermen niet meer leverbaar zijn. Ons abonnement voor de tablet loopt nog tot oktober? Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door David 9 mei 2017, 17:09

Hoi Sweetxmuppet,

Zou je kunnen aangeven van welke tablet je gebruik maakt? Had je de tablet direct bij ons aangemeld voor reparatie?

Je kunt eventueel ook via een andere partij kijken of er wellicht schermen beschikbaar zijn voor jouw tablet. Ik kan nu niet aangeven bij welke partij dat precies zou moeten gebeuren, omdat ik nu niet weet welke tablet je hebt. Is het beeldscherm nog wel bruikbaar of is het echt einde oefening?

In ons systeem zie ik namelijk dat het contract nog tot 30 september loopt, dus dat betekent dat je op 31 mei kunt verlengen. Dit zou dus betekenen dat je nog zo'n 3 weken moet overbruggen voor er verlengd kan worden en dan maak je ook aanspraak op een verlenging met tablet. 🙂

Hopelijk is de uitleg zo helder, maar als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Nieuwe tablet kopen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sweetxmuppet,

Zou je kunnen aangeven van welke tablet je gebruik maakt? Had je de tablet direct bij ons aangemeld voor reparatie?

Je kunt eventueel ook via een andere partij kijken of er wellicht schermen beschikbaar zijn voor jouw tablet. Ik kan nu niet aangeven bij welke partij dat precies zou moeten gebeuren, omdat ik nu niet weet welke tablet je hebt. Is het beeldscherm nog wel bruikbaar of is het echt einde oefening?

In ons systeem zie ik namelijk dat het contract nog tot 30 september loopt, dus dat betekent dat je op 31 mei kunt verlengen. Dit zou dus betekenen dat je nog zo'n 3 weken moet overbruggen voor er verlengd kan worden en dan maak je ook aanspraak op een verlenging met tablet. 🙂

Hopelijk is de uitleg zo helder, maar als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!
Wij hebben een SM-T555 (Galaxy Tab A 9.7 4G)
Ik werk zelf bij een reparatie bedrijf en ben bekend met de leveringsproblemen die er zijn met samsung schermen. De tablet is afgelopen week defect gegaan en heb eerst geprobeerd via de inboedelverzekering, maar dat ging helaas niet.

Beeldscherm is niet meer bruikbaar, de glas stukjes vallen er vanaf. Het beeld zelf werkt wel nog, dus echt alleen het LCD scherm met digitizer (complete assembly dus) moet vervangen worden.

We wilde eigenlijk opzeggen in september, maar vind het zonde van de tablet en de maanden die wij nog hebben zonder er gebruik van te maken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sweetxmuppet,

Dan heb je inderdaad ook goed inzicht in! 🙂 Je kunt het altijd via een andere partij proberen, maar zoals je dus al weet zijn de schermen nogal een lastig punt bij de reparaties van Samsung. Ik snap dat dit erg lastig is als het scherm niet meer bruikbaar is! In dit geval kan ik je echter niets anders aanraden dan alsnog het reparatieproces in te gaan, aangezien een omruiling of opzegging in dit geval niet aan de orde is. Misschien ben je de tablet dan een tijdje kwijt, maar dan is deze wel weer later te gebruiken!

Als wij verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer