Beantwoord

Schermbeveilging

• 26 juni 2014
  • 2 reacties
  • 491 Bekeken

Sinds een paar dagen , zit er op mijn S4 mini een pin schermbeveiliging op , wat ik erg irritant vind , dit kan ik niet wijzigen naar geen, daar staat : uitgeschakeld door beheerder , wie o wie kan mij zeggen hoe ik dit kan veranderen .groet Carla
icon

Beste antwoord door Chris076 27 juni 2014, 14:07

Hoi Carla,

Welkom hier bij ons op het Forum! :)

Is het je gelukt om de PIN te verwijderen? Als dit niet het geval is kun je een fabrieksreset uitvoeren, hierbij gaan wel alle gegevens in het toestel verloren. Een backup maken is dus aan te raden. Je kunt in onze toestelhulp stap-voor-stap zien hoe je de reset uitvoert.
Bekijk origineel

2 reacties

Dat is vrij lastig maar kan ook weer heel simpel zijn

Als je een andere app hebt geinstaleerd die de voor je lockscreen zorgt of de beveiliging regelt moet je die eerst bij de apparaat beheerders uitschakelen voordat je die setting kunt gebruiken.

Als dat niet het geval is is het een heel gevogel en zou het nog wel eens alleen met een fabrieksreset opgelost kunnen worden.
Reputatie 6
Hoi Carla,

Welkom hier bij ons op het Forum! :)

Is het je gelukt om de PIN te verwijderen? Als dit niet het geval is kun je een fabrieksreset uitvoeren, hierbij gaan wel alle gegevens in het toestel verloren. Een backup maken is dus aan te raden. Je kunt in onze toestelhulp stap-voor-stap zien hoe je de reset uitvoert.

Reageer