Omdat Google erop aandrong mijn schermvergrendeling te beveiligen, dacht ik, oké dat wil ik wel proberen. En kijken hoe me dat bevalt. Heb het nu met een patroon beveiligd.
Wel, het bevalt me niets. Ik moet iedere keer dat patroon vegen als ik op mijn mobiel wil kijken.
Ik kan het echter niet meer terugzetten. Ik wil gewoon weer ouderwets vegen, maar die optie is nu uitgeschakeld. Er staat "uitgeschakeld door beheerder, coderingsbeleid of opslag aanmeldingsgegevens.
Hoe kan ik weer terug naar simpel vegen?
Ik heb een Samsung Galaxy Core Prime.
Beste antwoord door Lorene
Gelukt! :)
Je hebt me op een spoor gezet. Heb gegoogled op schermvergrendeling uitzetten en vond dit voor mijn toestel:
instellingen - beveiliging - aanmeldgegevens wissen. Dit gedaan. Daarna instellingen - vergrendelscherm. Daar stond nog "met patroon beveiligd". Patroon tekenen en toen stond de optie "Vegen" beschikbaar. Klaar = Kees.
Dus even goed bedankt voor je hulp
Bekijk origineel
Je hebt me op een spoor gezet. Heb gegoogled op schermvergrendeling uitzetten en vond dit voor mijn toestel:
instellingen - beveiliging - aanmeldgegevens wissen. Dit gedaan. Daarna instellingen - vergrendelscherm. Daar stond nog "met patroon beveiligd". Patroon tekenen en toen stond de optie "Vegen" beschikbaar. Klaar = Kees.
Dus even goed bedankt voor je hulp