Beantwoord

Screen burn-in Note 4

• 17 februari 2016
  • 7 reacties
  • 215 Bekeken

Hallo!

Ik heb nu 10 maanden lang een note 4, Maar ik merk dat ik de afgelopen weken steeds ergere screenburn-in krijg! Ik heb ook al diverse tools gebruikt om het minder te krijgen, maar het wordt steeds erger. Als ik een filmpje kijk dan zie ik gewoon het toetsenbord er doorheen....

Valt dit onder de garantie ? Ik ga over een kleine week naar london, hoe lang duurt zo'n reparatie ? Overigens vind ik wel wel zeer jammer dat een toestel in deze prijsklasse zoveel problemen hebt. ( Ik heb al een nieuwe batterij moeten kopen omdat deze stuk was, updates krijg ik ook nooit! )

Hopelijk kan iemand mij duidelijkheid verschaffen!
icon

Beste antwoord door Samsung Webcare 18 februari 2016, 13:41

Hoi Johanneslol,

Dit hoort natuurlijk niet te gebeuren! In de meeste gevallen zal dit gewoon onder garantie vallen, aangezien het niet de bedoeling is dat bij normaal gebruik inbranding plaatsvindt. Je kunt je toestel aanmelden via Dr. Mobile: https://samsung.drmobile.nl/sam_nl/

We streven ernaar een toestel binnen twee weken te repareren. Jammer genoeg zul je dan waarschijnlijk net in de knoop komen met je trip naar Londen.

Groetjes,
Jaimy
Samsung Webcare
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Hoi Johanneslol,

Dit hoort natuurlijk niet te gebeuren! In de meeste gevallen zal dit gewoon onder garantie vallen, aangezien het niet de bedoeling is dat bij normaal gebruik inbranding plaatsvindt. Je kunt je toestel aanmelden via Dr. Mobile: https://samsung.drmobile.nl/sam_nl/

We streven ernaar een toestel binnen twee weken te repareren. Jammer genoeg zul je dan waarschijnlijk net in de knoop komen met je trip naar Londen.

Groetjes,
Jaimy
Samsung Webcare
Hoi Johanneslol,

Groetjes,
Jaimy
Samsung Webcare

Ah ik helemaal geen notificatie gehad dat iemand gereageerd had! 🙂 Maar mooi om te horen dat dit onder de garantie valt! 🙂 Ik denk dat ik dan even wacht tot na london en hem dan opstuur! 🙂

Nogmaals bedankt!
Reputatie 2
Is prima, Johanneslol. Graag gedaan en heel veel plezier in Londen!!!

Groetjes,

Nouzha
Samsung Webcare
Is prima, Johanneslol. Graag gedaan en heel veel plezier in Londen!!!

Groetjes,

Nouzha
Samsung Webcare

🙂 Ik ben inmiddels in london geweest en heb mijn telefoon ook weer terug. Het viel volledig onder de garantie ! Nogmaals bedankt voor de hulp 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Johannes,

Goed om te lezen dat onze Samsung toppers dit zo goed hebben opgepakt! Heb je het leuk gehad in Londen? 🙂
Hi Johannes,

Goed om te lezen dat onze Samsung toppers dit zo goed hebben opgepakt! Heb je het leuk gehad in Londen? :)

Jazeker het was geweldig. 😃 !!!
Reputatie 2
Hoi Johannes,

Goed om te lezen dat je toestel weer helemaal in orde is én dat het leuk was in Londen!

Geen dank hoor :D

Groetjes,

Jaimy
Samsung Webcare

Reageer