Beantwoord

Screenprotector Note 8

• 27 juni 2018
  • 3 reacties
  • 818 Bekeken

Reputatie 1
Sinds afgelopen weekend ben ik de gelukkige eigenaar van een prachtige
Samsung Galaxy Note 8. Bij mijn vorige smartphones (S4 en Note 4) heb
ik gebruik gemaakt van een screenprotector van gehard glas. Deze waren
volledig klevend en de werking van het touchscreen was daarbij erg
goed. De Note 4 heeft 1 keer een nieuwe screenprotector moeten hebben
na een val uit de raamhouder in mijn bus. Het scherm van de telefoon is
hierbij mooi heel en krasvrij gebleven.

De screenprotector die ik bij mijn Note 8 had besteld (de Mobilize
Edge-To-Edge Glass Screenprotector) kleeft echter alleen maar (matig)
aan de randen. Het gevolg is dat de aanraakgevoeligheid in het midden
van het scherm bijzonder slecht is. Met screenprotector is mijn
telefoon dus niet echt bruikbaar, zonder is het scherm onbeschermd.
Vanwege mijn werk heb ik mijn oude Note 4 maar weer terug in gebruik
genomen.

Heeft er iemand van jullie ervaring met gebogen schermen en een volledig klevende screenprotector van gehard glas?
icon

Beste antwoord door Hajar 28 juni 2018, 11:27

Hi Gouwepeer,

Hoe bevalt de Note 8 tot nu toe? Leuk dat je je vraag hier stelt. Ik denk graag met je mee! Ik heb even gezocht en ik zie dat meerdere Note 8 gebruikers hetzelfde ervaren als jij. In dit topic zie je dat ze met elkaar in gesprek gaan en dat er verschillende screenprotectors worden aangeraden en de favoriet blijkt een screenpotecter van Zagg te zijn. Ik heb op deze pagina van bol.com de screenprotector gevonden dus als je wilt kun je deze uitproberen. Hopelijk blijftdeze wel goed kleven.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Gouwepeer,

Hoe bevalt de Note 8 tot nu toe? Leuk dat je je vraag hier stelt. Ik denk graag met je mee! Ik heb even gezocht en ik zie dat meerdere Note 8 gebruikers hetzelfde ervaren als jij. In dit topic zie je dat ze met elkaar in gesprek gaan en dat er verschillende screenprotectors worden aangeraden en de favoriet blijkt een screenpotecter van Zagg te zijn. Ik heb op deze pagina van bol.com de screenprotector gevonden dus als je wilt kun je deze uitproberen. Hopelijk blijftdeze wel goed kleven.

Laat je even weten of het zo lukt?
Reputatie 1
Een late reactie van mij, maar ik heb de juiste screenprotector gevonden, namelijk de Panzer Glass Samsung Galaxy Note 8 Black Case Friendly (EAN
5711724071331).
Deze is wel wat prijziger (rond de €30,00) maar bevalt mij wel erg goed (inmiddels weer een week in gebruik).
De Note 8 is een mooi toestel, maar de accu valt mij wel tegen. Een volle dag op 1 acculading is lastig te behalen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Gouwepeer,

Ah gaaf dat je inmiddels een fijne screenprotector hebt gevonden! Bedankt voor het delen van jouw ervaring, ik weet zeker dat vele andere hier wat aan hebben. ;)

Hmm, 1 dag zou je eigenlijk wel moeten halen op een volle accu. Neem anders een kijkje in dit topic. Hier vind je een aantal tips om je accu langer mee te laten gaan, erg handig! Ik hoop dat je er wat aan hebt Gouwepeer.

Als je verder nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.We staan voor je klaar. 🙂

Reageer