Beantwoord

Sd kaart formatteren Samsung Galaxy S7 Edge mislukt

• 14 januari 2017
  • 1 reactie
  • 767 Bekeken

Goedendag

Ik heb al 5 maanden een samsung s7 edge en hebt geen problemen gehad met de sd kaart.
Kort geleden heb ik mijn telefoon gerest via samsung store.
Sinds dien had ik problemen met mijn sd kaart. Sinds gister krijg ik een melding dat mijn sd kaart niet wordt ondersteund en dat ik het moet formatteren. Als ik op formatteren klik dan blijft het op 20% staan en lukt het niet. Ik probeer mijn telefoon aan te sluiten op me computer maar dan kom ik er helaas niet niet.
Het geeft niet aan dat er een sd in mijn telefoon zit.
Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door HugoB 14 januari 2017, 13:18

Kun je de SD kaart anders uit je telefoon halen en rechtstreeks aansluiten op de pc (eventueel middels een card reader) en het dan eens proberen? Mocht dat ook niet werken, dan is deze waarschijnlijk defect. Vaak hebben deze kaarten 10 jaar of langer garantie (Sandisk bijvoorbeeld), dus dan kun je ermee terug naar de winkel of partij waar je deze hebt aangeschaft en krijg je waarschijnlijk een vervangende.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +5
Kun je de SD kaart anders uit je telefoon halen en rechtstreeks aansluiten op de pc (eventueel middels een card reader) en het dan eens proberen? Mocht dat ook niet werken, dan is deze waarschijnlijk defect. Vaak hebben deze kaarten 10 jaar of langer garantie (Sandisk bijvoorbeeld), dus dan kun je ermee terug naar de winkel of partij waar je deze hebt aangeschaft en krijg je waarschijnlijk een vervangende.

Reageer