Beantwoord

Server onbereikbaar tijdens email account instellen?

• Doet lekker mee
  • 12 reacties
Goedemiddag,

Onlangs mijn abonnement verlengd/aangepast, vandaag mijn huidige simkaart overgezet in mijn nieuwe Samsung Galaxy S5
Als ik mijn email accounts wil instellen krijg ik de melding dat de server niet bereikbaar is. Vreemd is dat ik ook bijna geen T-Mobile netwerk signaal heb. Moeten jullie wellicht nog een interne release geven?

In afwachting

Bvd
icon

Beste antwoord door David 5 augustus 2015, 14:23

Hey NoMo,

'REMINDER' als reactie achterlaten op het Forum heeft geen nut, hier wordt je vraag ook niet sneller door opgepakt.

Ik zie in ons systeem dat je vlak na je laatste bericht contact hebt gehad met mijn collega en dat je verwezen bent naar de toestelhulp. Is het met behulp van deze instructies gelukt om je e-mail in te stellen? Welke e-mailprovider probeer je in te stellen?

Hopelijk is het al gelukt, maar anders horen we graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

REMINDER
Reputatie 7
Badge +20
Hey NoMo,

'REMINDER' als reactie achterlaten op het Forum heeft geen nut, hier wordt je vraag ook niet sneller door opgepakt.

Ik zie in ons systeem dat je vlak na je laatste bericht contact hebt gehad met mijn collega en dat je verwezen bent naar de toestelhulp. Is het met behulp van deze instructies gelukt om je e-mail in te stellen? Welke e-mailprovider probeer je in te stellen?

Hopelijk is het al gelukt, maar anders horen we graag van je!
Hi David,

ben er uiteindelijk toch nog zelf uitgekomen, na wat geschuif met selectie vakjes. Alle email accounts werken naar behoren!

Bedankt voor de reactie!
Reputatie 7
Badge +20
Goed om te horen! :D

Graag gedaan!

Reageer