Beantwoord

Simkaart Galaxy S5 mini overzetten naar Galaxy A5 2017

• 28 november 2017
  • 3 reacties
  • 810 Bekeken

Heb vandaag mijn Galaxy A5 2017 opgehaald. Omdat mijn nieuwe simkaart pas op 28-12 ingaat verteld de verkoper in de winkel dat ik mijn simkaart uit mijn S5 mini over kan zetten naar de A5. Maar die past niet. Moet een nano simkaart zijn. Blijkbaar heb ik die niet. Of doe ik iets verkeerd?
icon

Beste antwoord door Snotaapje 28 november 2017, 22:26

Hallo,

Stap je over van een andere provider?
Zo ja, dan moet je wachten tot 28-12 todat je T-Mobile simkaart kan gebruiken. Je huidige simkaart van je huidige provider kan je ook gebruiken mits het een Nano-sim is. Is het iets anders. Dan kan je een nieuwe aanvragen bij je huidige provider.

Heb je verlengd?
Dan kan een T-Mobile moderator kijken voor de Simkaart en als het een oude is een nieuwe opsturen.

Heb je al je toestel ingesteld. Wanneer je een T-Mobile simkaart in je telefoon doet kan de FoC update installeren. Je verliest dan al je gegevens. Een back-up maken is handig.
Stel je telefoon in met de simkaart erin!

- Snotaapje;)
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hallo,

Stap je over van een andere provider?
Zo ja, dan moet je wachten tot 28-12 todat je T-Mobile simkaart kan gebruiken. Je huidige simkaart van je huidige provider kan je ook gebruiken mits het een Nano-sim is. Is het iets anders. Dan kan je een nieuwe aanvragen bij je huidige provider.

Heb je verlengd?
Dan kan een T-Mobile moderator kijken voor de Simkaart en als het een oude is een nieuwe opsturen.

Heb je al je toestel ingesteld. Wanneer je een T-Mobile simkaart in je telefoon doet kan de FoC update installeren. Je verliest dan al je gegevens. Een back-up maken is handig.
Stel je telefoon in met de simkaart erin!

- Snotaapje;)
Beste Snotaapje, dank voor je reactie, ik ben bij dezelfde provider. Maar ik heb het contract overgezet van mijn partners naam naar mijn naam. Heb het ooit als cadeau gekregen. Mijn verlenging met nieuw toestel gaat dus pas 28-12 in, en daarvoor heb ik een nieuwe simkaart gekregen(3 in 1) Maar die gaat dus pas 28-12 in. In de winkel vertelde de verkoper dat ik mijn huidige sim tot die tijd kan gebruiken. Niet dus. Wat is in godesnaam FoC update . Ben hier niet bekend mee. Was al zo blij met de Smart Switch van Samsung. Blijkbaar moet ik wachten tot 28-12. Morgen maar even naar de winkel.:?:?
Reputatie 4
Badge +5
Hallo,

De FoC update is de update dat je allemaal T-Mobile bloatware krijgt. Dus de My T-Mobile app, de Netwerkapp en Deezer, T-Mobile opstartscherm, T-Mobile ringtones en ga maar verder. Je krijgt zelffs updates iets later.
Kan je anders de drie regels plaatsen die je krijgt als je *#1234#. Je kan het eventueel verwijderen door je toestel te flashen als je daarin kennis hebt. Dan zet je je toestel over van de T-Mobile Branded NL (TNL) firmware naar de Nederlandse Unbranded (PHN).

Is het al gelukt met je simkaart?

- Snotaapje;)

Reageer