Beantwoord

Simkaart maakt geen contact na opnieuw opstarten Galaxy S6 en S9

• 25 maart 2018
  • 3 reacties
  • 1542 Bekeken

Hallo beste mede T-Mobilers,
Ik zit met een probleem ik had 2 weken terug mijn Galaxy s6 opnieuw opgestart, tijdens het opnieuw opstarten wilde mijn s6 de simkaart niet meer lezen en gaf mijn telefoon aan geen simkaart geplaatst. Wat doe je bij zoiets je controleert of de simkaart er nog goed in zit want ik had daar verder nooit aangezeten.
Hij zat er dus ook gewoon goed in dus die si kaart opgepoetst en er opnieuw in gedaan... exact dezelfde melding nu had ik nog ergens een oude Nokia lumia liggen en daar pakt mijn simkaart wel in en ik was toe qua abonnement voor een nieuwe telefoon dus heb ik gisteren de Galaxy s9 gekocht ik mijn simkaart erin alles werkt perfect maar kon met internet mijn startpagina niet wijzigen dus ik dacht ik start mijn nieuwe Galaxy s9 opnieuw op krijg ik bij die telefoon ook dezelfde melding : simkaart niet geplaatst en als ik hem in die Nokia druk doet mijn simkaart het weer..... als ik kijk om mijn simkaart dan zie ik wel een soort van groeven dan wel slijtsporen lopen op de simkaart kan het zijn dat deze simkaart gewoon versleten is op die plekken en dat Samsung de simkaart connectoren op een andere plek heeft zitten dan die Nokia en dat die het daarom in die Nokia wel doet en in al mijn Samsung toestellen niet ? Ik heb deze simkaart ook al vanaf de Samsung Galaxy s4 en altijd alleen maar Samsung toestellen gehad... het is wel frustreren koop je een nieuwe Galaxy s9 en kan je hem niet gebruiken zoals je dat zou willen en loop je met een Nokia lumia te knoeien .

Ik lees graag wat van één van jullie
icon

Beste antwoord door Kaassausje 25 maart 2018, 13:17

Hoi BWC.

Er is een kans dat het inderdaad de simkaart is, die het probleem veroorzaakt. Zeker als je 'm al jaren gebruikt.

De snelste manier om het uit te testen is een andere kruistest, namelijk een andere simkaart in jouw S9 proberen. Heb je een vriend(in)/kennis/familielid/buur wiens simkaart je daar even voor kunt lenen? (Je zou het ook in een T-Shop kunnen vragen.)
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi BWC.

Er is een kans dat het inderdaad de simkaart is, die het probleem veroorzaakt. Zeker als je 'm al jaren gebruikt.

De snelste manier om het uit te testen is een andere kruistest, namelijk een andere simkaart in jouw S9 proberen. Heb je een vriend(in)/kennis/familielid/buur wiens simkaart je daar even voor kunt lenen? (Je zou het ook in een T-Shop kunnen vragen.)
Thanks ik ben met een nieuwe simkaart gered me s9 werkt weer goed
Fijn dat het simpel op te lossen was, bedankt voor de terugkoppeling. Dan kan je nu lekker gaan genieten van je S9. 😃

Reageer