Vraag

Simkaart past niet in Samsung Galaxy s3

Beste T-Mobile, Ik heb van de week mijn abonnement bij jullie verlengd en een samsung s3 besteld Nu past mijn simkaart er ineens niet in??? Wat moet ik nu doen. Ik heb al iets gelezen over dat hij dan geknipt moet worden? Ik neem aan dat jullie dit gratis in de winkel doen? Hoor graag van jullie. Groetjes Marloes

This topic has been closed for comments

159 reacties

Reputatie 5
Hoi Marloes10, welkom op het forum. 🙂

Heb je de Galaxy S3 al ontvangen? Als je bij T-Mobile namelijk een telefoon besteld waarin alleen een microsim past, krijg je deze simkaart gratis bij je bestelling. Je kunt de miscrosim dan zelf activeren via My T-Mobile.
Ik heb hem al binnen, maar heb hem via simpelbellen.nl besteld en mijn abb verlengd. Er zat geen nieuwe simkaart bij?!
o en dank je wel voor het welkom!
Reputatie 5
Als je bestelt via een andere winkel krijg je inderdaad geen nieuwe simkaart. Dat had ik eigenlijk wel meteen in mijn eerdere bericht kunnen zeggen, sorry. Omdat je hebt vernieuwd ga ik er wel van uit dat je gratis een micro simkaart krijgt van T-Mobile. Dit kun je het snelst regelen in een T-Mobile Shop. 
Hoi Minty,

Nou ben naar de T-Mobile shop geweest en  ze wilde mijn kaart niet knippen en ik mocht alleen een nieuwe kaart KOPEN. Ik vind dit echt raar en heel klantonvriendelijk. Ik ga meteen een klacht indienen. Vind het zo raar.
Reputatie 6
Badge +12
@Marloes10,

Dit is natuurlijk niet de bedoeling!  je hoort gewoon gratis een nieuwe simkaart te krijgen!
Ik ga jou verder helpen zodat je een nieuwe simkaart gaat ontvangen! :D

Wacht s.v.p. nog even met je klacht.
Reputatie 6
Badge +12
@Marloes10,

Als het goed is heb je een e-mail ontvangen ter bevestiging dat je een nieuwe simkaart ontvangt.
Deze simkaart zal je binnen enkele dagen wel ontvangen van T-Mobile.

Hopelijk ben je nu weer wat meer tevreden? :) 
Reputatie 2
hoi hoi

Kan het ook zijn dat het bij de nokia lumia 900 ook zo'n kaartje in moet want heb  die net binnen en zat ook al te kijken dacht mijn sim gaat niet passen:rolleyes:
Reputatie 6
Badge +12
@RePaRaQue,

Klopt in de Nokia Lumia 900 moet ook een micro sim!
Ik ga jij melding even doorgeven zodat je ook een nieuwe krijgt.
Reputatie 2
dank je 
moet ik die dan ophalen of komt ie thuis.
Wilde namelijk morgen naar de t-mobileshop
Reputatie 5
@RePaRaQu,

Er zijn twee mogelijkheden, ik kan een nano sim voor je bestellen en deze ontvang je dan binnen twee dagen per post of je gaat naar een T-Mobile Shop. In dat geval kun je de simkaart gelijk meenemen.
Oo ik kreeg vandaag al een simkaart in de bus! Heb ik dat aan jou te danken Dave670? Ontzettend bedankt! Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik giosterenmiddag al meteen een klacht had ingediend, omdat ik zo ontevreden was....... Dat kan ik zeker niet mee ongedaan maken?

Nu heb ik nog een vraag. Nu heb ik een oude Iphone 3g met gewone simkaart en een nieuwe galaxy s3 met mini simkaart. Nu moet ik mijn gegevens gaan overzetten. Wie kan mij helpen hoe ik dit moet doen? 

Dave nogmaals bedankt!
Reputatie 6
Badge +12
@Marloes10,

Geen enkel probleem!  ik ben blij dat je nieuwe simkaart zo snel al is gearriveerd 🙂 !
De klacht kan je niet meer ongedaan maken, hoe heb je die klacht ingedient?  via de website?

Wat betreft je contactpersonen is een goeie vraag:(
Dave670 schreef:

Dit is natuurlijk niet de bedoeling!  je hoort gewoon gratis een nieuwe simkaart te krijgen!
Ik ga jou verder helpen zodat je een nieuwe simkaart gaat ontvangen! :D

Wacht s.v.p. nog even met je klacht.

Goedemiddag,

( weet niet helemaal of ik nu volgens de richtlijnen handel , maar anders excuus )

Ik ben vandaag druk bezig met het afstruinen van het internet naar informatie over mijn nieuwe mobiel. Ik zou graag de Samsung Note 2 willen, maar heb gehoord dat daar dus een micro SIM in moet. Echter wil ik graag mijn contract vervroegd verlengen aangezien mijn huidige mobiel een val van de trap niet zo goed heeft verwerkt. Daardoor zou ik dus 3 maanden van te voren mijn mobiel al ontvangen. Maarja, daar heb ik dus weinig aan zonder micro SIM. Daardoor is mijn vraag. Kan iedereen gewoon een micro simkaart ontvangen/aanvragen en zijn er nog voorwaarden aan gebonden? 

Met vriendelijke groet,
Reputatie 6
Badge +12
@Koenva,

Iedereen kan deze simkaart gewoon aanvragen in een T-Mobile Winkel of via het forum.
Beste T-mobile, ik heb vandaag samsung galaxy S3 ontvangen......maar als kado dus via andere winkel en mn simkaart past niet. Heel graag ontvang ik nieuwe simkaart maar moet dit micro of nano zijn? Sturen jullie deze op? Helaas geen shop in de buurt.....las bij iemand gelijk volgende dag in huis.....hooop hoop hoop ik ook kan ik morgen nieuwe foon gebruiken 😉
Reputatie 4
@Dee1972

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb een nieuwe simkaart naar je toegestuurd. Helaas zit het weekend er tussen dus jij zult deze niet morgen al in huis hebben.:( Zodra je de simkaart ontvangt kun je deze via My T-Mobile activeren.
ik heb mijn abonnement verlengd/ uitgebreid, een ander toestel besteld en gister gekregen...blij,blij
blijkt ook bij mij de kaart niet te passen...gebeld; ik  moet een nw sim-kaart kopen....20 euro bij klantenservice, 10 euro in een winkel van T-mobile( niet in de buurt) of 5 euro via web-shop. behalve de teleurstelling dat ik niet direct de phone kon gebruiken ook nog es 2 x moeten bellen( wélke simkaart dan bestellen?)
ik vind het ook raar en geen service dat het zo gaat...
hallo,

Best handig, not. Heb ik een verlenging geregeld via belsimpel.nl. een paar maanden voor afloop van het contract. Wel een top telefoon zo'n Samsung Galaxy Note II alleen past hier mijn huiidge simkaart niet in en ik heb hem er ook niet bij gekregen. Wie kan mij zsm de juiste simkaart toe doenkomen? En moet ik nu al mijn gegevens opnieuw op mijn simkaart zetten. Waarom in zo'n enorme grote telefoon een mini simkaart? Of moet ik zelf gaan knippen ofzo?

Graag uw spoedige ractie enne ik ga er geen euro voor betalen voor een juiste simkaart. Ik ben al jaar en dag klant bij tmobile.
Reputatie 4
@J-T

Er zijn tegenwoordig verschillende soorten formaten simkaarten en daardoor heb je soms een ander simkaart nodig wanneer je een nieuw toestel ontvangt. Helaas duurde dit bij jou wat langer.:( Onze excuses voor het ongemak!
Reputatie 4
@michelg

Ik zie dat je inmiddels al een nieuwe simkaart hebt ontvangen en deze hebt geactiveerd. Wij maken de toestellen niet zelf en kunnen dan ook niet beslissen wat voor een simkaart er in een toestel moet worden geplaatst. Als je via een kanaal van T-Mobile zelf bestelt dan ontvang je wel direct de juiste simkaart erbij. Soms gaat het mis wanneer je via een ander kanaal je abonnement verlengt.:(
Hallo, ik heb een abonnement van T-Mobile, maar vanwege een kapotte telefoon heb ik nu een nieuw toestel gekocht.
Dit is echter de galaxy S3 en daar moet naar ik gehoord heb een micro Simkaart in en die heb ik dus niet.. Wat kan ik nu doen, want ik zit nu dus zonder telefoon en ben niet bereikbaar..:(
Hallo,

Ik heb via belsimpel mijn contract verlengt met een samsung galaxy s3,
ik heb zelf een normale simkaart maar die past er niet in.
Kan ik ook zon kleine simkaart krijgen?

mvg
Reputatie 6
@michelg

Welkom op het Forum! 🙂

Het is leuk om over te stappen naar een nieuw toestel, echter wekt dit minpunten voor je op. Ik heb voor je in de systemen gekeken en ik zie dat je je toestel op 12 december via femmefone.nl hebt besteld. Het is de bedoeling dat je een nieuwe simkaart (op formaat) met toestel ontvangt. Echter is dit niet goed gegaan. Ik kan wel een nieuwe simkaart toesturen, echter zal het nu langer duren dan verwachtt omdat het bijna weekend is en 1 januari is ook dichtbij. Ben je gelegen om langs een T-Shop te gaan en daar een simkaart opvragen? Je zult subiet een simkaart mee krijgen. T-Shop bij jou in de buurt: Roselaar 21, Roosendaal.
Heb zelfde ervaring als topicstarter. Bij shop vroegen ze €10 voor een microsimkaart. 

Of ze wouden m knippen. Maar goed, dat kan ik zelf dan ook doen. Een nieuwe vind ik veiliger.

Toch vervelend dat ze bij de shops onjuiste info blijven geven!