Vraag

Simkaart past niet in Samsung Galaxy s3

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

159 reacties

Reputatie 1
Als het goed is zit de juiste SIM kaart er al bij, als het niet goed is dan kan je hem inderdaad bestellen via MyTMobile "Toestel en SIM" of langs gaan bij de TMobile shop.
Bedankt voor jullie reacties.
Heb mijn S3 goed ontvangen én met nieuwe simkaart 🙂 In de T-Mobile shop gelijk een cover gekocht. Nu nog even uitvogelen hoe ik Apps etc het beste kan overzetten.
Reputatie 7
Badge +9
@Gerritjan1969

Mooi 🙂

Onder de play store app --> opties toets (linker softkey) --> mijn apps --> alles staat een lijst met alle apps die je ooit hebt geinstalleerd via die account. Hier kun je in elk geval snel terugvinden welke je allemaal had.

Opgeslagen spellen enzo wordt wat lastiger. Titanium Backup vereist Root, en Helium eist Android 4+. De Desire draait maar op 2.2. Je kan TB wel proberen, maar volgens mij zeurt die al om Root bij de eerste opening.

Contacten opslaan: onder Contacten --> opties --> importeren/exporteren... Dan kan er op de USB, SD, SIM en delen via worden gekozen. (slaat op als .vcf)

Foto's&videos is gewoon een kwestie van kopieren naar PC of SD.

Whatsapp heeft een dagelijkse backup om 0400. (handmatig triggeren via whatsapp-->instellingen-->chat instellingen-->backup conversaties) Staat in Storage/SDcard(interne)/Whatsapp (hier staan ook de mappen met alle ontvangen bestanden zoals fotos)
hallo,

Heb onlangs mijn abonnement verlengt bij T- mobile en heb daarbij de Samsung galaxy S3 besteld. Nu past mijn huidige simkaart  niet in de samsung galaxy. ( erg balen dus) Is het mogelijk dat ik met behoud van mijn huidige nummer een microsimkaart toegestuurd krijg?
Hoor graag van jullie

groetjes Michelle
Reputatie 6
Badge +16
@miesjehelp

Welkom op het forum. 🙂

Ik heb je gelijk een nieuwe simkaart toegestuurd. Zodra je deze hebt ontvangen kan je de simkaart zelf via My T-Mobile activeren.
Goedendag, ik heb ook mijn abonnement verlengd maar alleen sim ik heb namelijk een samsung s3 gekregen nu wil ik ook graag een nieuwe simkaart die geschikt is voor deze telefoon. Kan ik via deze weg zo'n kaart aanvragen?

Ik hoor het graag.

Fijne dag

Marjo
Reputatie 4
@ marjo68

Ik zie dat je gebruik maakt van een oud type simkaart, die kan voor problemen zorgen in een smartphone. Ik heb daarom kosteloos een nieuwe simkaart gestuurd. Je kunt die na ontvangst activeren via My T-Mobile.
Reputatie 4
@ allen

Alle informatie over het aanvragen van een simkaart kunnen jullie vinden in het speciale 'Aanvragen nieuwe simkaart' topic. Ik heb dit topic daarom bij deze gesloten.